Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko parempi pysyä tyttöystävän kanssa yhdessä?

Vierailija
15.02.2021 |

Tai melkein kai pitäisi sanoa naisystävän kanssa. Anyway, en taida rakastaa häntä, ja epäilen tulenko ikinä rakastamaan, kun hän ei vain ole kovin naisellinen eikä pidä itsestään huolta. On kuitenkin ihan kiva kun on kumppani vierellä, ja tuskin minä parempaakaan löytäisin.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsepähän tiedät. Aika moni tyytyy kumpaaniin kun ei parempaakaan saa. Itse en tyynyt keskivertoihin, ja  no olen yksin...Kumpi sitten parempi.

Vierailija
2/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 trälli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 trälli

Ei ole trolli. ap

Vierailija
4/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa nyt. ap

Vierailija
5/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kovin miehekäs ja pidätkö itsestäsi huolta?

Vierailija
6/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varaton? Mä en tajua nykyajan kundeja. Halutaan priimaa oman tason huidellessa tismalleen samassa missä oman naisensakin.

Vierailija
7/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yhdessä pysyminen vastenmielisen seurustelukumppanin kanssa on typerää. Suosittelen lämpimästi, että pistät suhteen poikki jo tänään, niin tyttöystäväsi voi etsiä itselleen paremman kumppanin.

Vierailija
8/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaipaisit, että hän olisi naisellisempi? Entä millä tavalla hän ei pidä huolta itsestään?

Vierailija
9/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on sinuun kovin rakastunut niin onko oikein roikottaa toista, jos itse ei tunne samoin? Tyttöystävälläsi on oikeus aitoon molemminpuoliseen rakkauteen. Naisellisuus ja itsestään huolen pitäminen on sinänsä triviaaleja asioita ihmisessä. Kun on tiukka paikka niin eihän naisellisuudella ole siinä vaiheessa mitään väliä vaan sitkeydellä, ymmärtäväisyydellä ja periksiantamattomuudella. Voisit ehkä miettiä omia arvojasi syvemmin? Sitä paitsi tuo on asia mistä voi puhua ja se on helposti muutettavissa. Nainen voi alkaa pitää parempaa huolta itsestään jos hän myös itse kokee sen tarpeelliseksi.

Vierailija
10/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi tyttöystäväsi on sinun kanssa? Taitaa olla kovin rakastunut kun katselee tuollaista vätystä?

Vierailija
11/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on sinuun kovin rakastunut niin onko oikein roikottaa toista, jos itse ei tunne samoin? Tyttöystävälläsi on oikeus aitoon molemminpuoliseen rakkauteen. Naisellisuus ja itsestään huolen pitäminen on sinänsä triviaaleja asioita ihmisessä. Kun on tiukka paikka niin eihän naisellisuudella ole siinä vaiheessa mitään väliä vaan sitkeydellä, ymmärtäväisyydellä ja periksiantamattomuudella. Voisit ehkä miettiä omia arvojasi syvemmin? Sitä paitsi tuo on asia mistä voi puhua ja se on helposti muutettavissa. Nainen voi alkaa pitää parempaa huolta itsestään jos hän myös itse kokee sen tarpeelliseksi.

Mä päätin etten enää laittaudu ilman vastinetta. Vastineena tarkoitan positiivisen huomion antamista. Tyhjän saa pyytämättäkin

Vierailija
12/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, miksi tyttöystäväsi on sinun kanssa? Taitaa olla kovin rakastunut kun katselee tuollaista vätystä?

Ilmeisesti hän on ainakin rakastuneempi kuin minä. ap

Vierailija
13/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän noita pareja on paljonkin, että hengaillaan vain yhdessä, sen takia että on edes joku kumppani.

Ei mitään suurempia tunteita, ainakaan toisella osapuolella, mutta viihdytään sen verran kuitenkin kimpassa, ettei ihan inhota toinen.

Ja onhan siinä aina se sänkykammari puolikin varmaa.

Vierailija
14/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tuollasen naisen voisin ottaa jos on mukava. Siis jos sietää työttömyyttä.

Vierailija
15/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.

Ole Hälle Armollinen Kerro Tunteesi Mahdollisimman Pian.

Ole Rehellinen.

Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.

Johan Se Sanotaan Raamatussakin , Että Rakkaus On Pitkämielinen..

Ja Laulussakin sanotaan, Rakkaus On Hellyyttä , Jota Pitää Vaalia.

Vierailija
16/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Rakkautta . puolities Helvettiin kirjoitti:

Lähde vetään sieltä, ! Jos Ei Ole Rakkautta , Rakkaus on Kaikista Tärkein Asia Maailmassa! Etenkin Ilman Sitä Ei ole Mitään.

Ole Rehellinen.

Ei saa Ketään Pitää piinassa ja Leikkiä Hänen tunteillaan! Totuus Ennen Kaikkea!.

Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap

Vierailija
17/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole Rehellinen.

Eikö se ole sitten aitoa rakkautta, että kestän pitkämielisesti häntä, vaikkei usein niin rakkauspärinät olisikaan? ap

Mitä oikeastaan etsit naisesta? Sitä samaa kuin muutkin?

Vierailija
18/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole Rehellinen.

Mitä oikeastaan etsit naisesta? Sitä samaa kuin muutkin?

Kai se tarvis vaimo olla, vaikka ei kaunis vaimo oliskaan. Ja seksi satunnaisesti on ihan jepa, vaikka ei minulla mikään kova libido ole, varsinkin kun nainen ei pidä huolta itsestään. ap

Vierailija
19/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla varaa ylläpitää edustusvaimoa?

Vierailija
20/100 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla varaa ylläpitää edustusvaimoa?

Ei ole varaa edustusvaimoon. ap