Mistä voisi köyhä työtön 35v mies löytää rikkaan naisen?
Kommentit (21)
Rikkaiden naisten tulisi ottaa köyhiä miehiä jotta he voisivat kompensoida toisiaan
Groomaat lapsesta jonkun poppi tähden - se taitaa olla paras vaihtoehto.
Oletko hävyttömän komea mies yli 20cm varustuksella ja osaat hommasi sängyssä? Valmis viettämään kaiken vapaa-aikasi tämän rikkaan naisen halujen mukaan?
Vanhempi vaikka 40v uranainen, joka haluaisi vielä perheen.
Mitä sinulla olisi antaa suhteeseen omana panostuksenasi ?
Uranainen joka aamu potkimaan persuksille työnhakuun.
Ota oppia Uuno Turhapurosta. Paskanlänkytyksen kun hallitsee, kaikki muu onkin sivuseikka.
Kyllä niitä löytyy vaikka mistä, mutta mitä he sinulla tekee?
Vaikka Strindbergin terassilta tai Mummotunnelista jos ikä ei ole rajoite. Siis esin 70v käy...
Purjehdusklubilta, golfklubilta, yksinäisten rikkaiden naisten kutomisklubilta. Noidsa on rikkaita naisia.
Hmm.. Ehkä joku viiskymppinen uranainen ottaisi toyboyksi? Mitä sulla olis annettavaa? Kait sulla sentään jotain järkeviä harrastuksia on, eikä elämäsi pyöri kaljottelun ja työttömyydestä voivottelun ympärillä? Laitat nettiin ilmoituksen että etsit sugarmamaa.
normaalisti eri statuksen omaavat henkilöt eivät kohtaa eivät oikein sovikaan toisillee, poikkeuksia toki on mutta ne onkin poikkeuksia
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Strindbergin terassilta tai Mummotunnelista jos ikä ei ole rajoite. Siis esin 70v käy...
40v käy, mutta ei vanhempi
Laita Tinderiin ilmoitus ja ilmoita suoraan hakevasi rikasta elättäjää, jossa ilmoitat tekeväsi kaikki kodin työt ja hemmottelet elättäjääsi. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi vaikka 40v uranainen, joka haluaisi vielä perheen.
Miksi tämä tyytyisi köyhään mieheen? Varaa valita on jos on lapseton.
Tarviit jotain taitoja.
Nuntsan pyöritystaidot, pianonsoittajan taidot, hanuristin taidot tai korttipelaajan taidot.
Jotain erityistä mihin aluksi saa kiinnitettyä huomion. Naiset tykkää että miehillä on erityisiä taitoja.
Minä olin hyvä ninja taidoissa. Osaan voltin eteen ja taakse. Teen voltin käskystä seurueen edessä vaikka.
Olen se sanonnan tyyppi jossa käsketään homoa heittämään voltti. Teen sen helposti.
Urheilu on hyvä keino saavuttaa jotain taitoja. Riittää toistomäärät ja olet mestari.
Ihmiset ihastuu kun osaa jotain erityistä. Spagaattitaidot, nuntsan pyöritystaidot, tai origamitaidot.
Jotain mikä on eksoottista ja herkkää.
Parhain ja nykyään muodissa oleva taito on kutomisen taito. Voit pyöräyttää tunnissa naiselle villasukat.
Naista pitää oikeasti haluta ja näyttää että on halukas. Jos villasukkien kutominen erityisessä nopeudessa ei kiinnosta, niin ei se nainenkaan kiinnosta.
Voltit on lähdettävä sateella, lumipyryssä, suoraan sängystä kiskaistuna.
Mitään koulutuksia ei tarvitse olla. Riittää että osaat paljon sanastoa ja olet street smart.
Tiedät vähän kirjoista ja muusta paskasta. Voin pudotella nimiä. Akateemiset hienohelmat jostain syystä tykkää turhasta tiedosta ja vaatii yleissivistystä. Todellisuudessa ne haluaa vain hyväkuntoista runkoa ja että niitä halutaan ja joku kutoo niille villasukat tunnissa.
Ajattele että yhden villasukat voi olla arvolta 20e. Se tarkoittaa että sun tuntipalkka voisi olla 20e. Mikä ei ole paha.
Itse kudon villasukkia kirppareille ja ne ostaa, ai että ne ostaa niitä. Erityisesti nainen vaatii että olet hauskaa juttuseuraa ja olet kiinnostunut sen jutuista. Siksi nainen pitää opiskella ja tietää perusta sen innostuksista. Et kouluja ei tarvi käydä, riittää että opiskelet sen kiinnostavan naisen.
Mun nainen halus skeittarin ja skeittarin se sai.
Missä oot hyvä ap?
Sun pitää olla jossain hyvä.
Vanhainkodista.