Mitä mieltä tällaisista hiuksista? Varsinkin miesten mielipiteitä kaivataan
Eli otsis tai puoliotsis
https://images.app.goo.gl/9RSSQCKAHbx6zgXT9
https://images.app.goo.gl/SgfMnSeYrRGpgoLx5
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan nuo aika kivoja, paitsi viimeinen, ehkä jotain mikä ei nyt mennyt minuun,
Mutta miten olisi sellainen Bettie Page otsis. Se on itseasiassa minusta mikä tulee ensin otsiksesta mieleen.
Pahamaineinen.
Taidat olla nainen, kun annat noin kauhean vinkin toiselle naiselle. Bettie Page -otsis on epäimartelevin mahdollinen eikä edes sovi kuin joillekin fiftarityypeille.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.artsper.com%2Fau%…
Mutta
Bettie Page hair do
tai
hair cut.
.....On edelleen ihan kyllä tosi "ikoninen", vinkkejä miten laitella tulee sivukaupalla.
Bettiellä oli paljon asioita, ja jossain vaiheessa tosi huono tuuri, sillä hänellä arveltiin olevan skitsofrenia-mielitauti. Bettie tuli kuitenkin uskoon, ja pääsi pois sairaalasta, ja siksi kaikki päättyi paremmin.
Vieläkin järjestetään Bettie Look alike -kilpailuja, räväkkä persoona ei ole ollenkaan unohtunut. On varmasti jokaisesta itsestään kiinni tuleeko tuolla tyylillä jokaisesta kiltti ja ystävällinen, vai armottoman vaativa Bettie, jos menemme nyt syvälle asiaan.
Pysyy otta lämpimänä. eli tuntuu kivalta ja vielä näyttääkin näimmä
Kauniitahan ne on kaikki, viimeisellä hieman ohuet hiukset, ok sekin.
MUTTA : ne kaikki vaativat ilmeisesti paljon huolenpitoa (==aikaa).
Hiukset voivat olla yhtäaikaa nätit JA helppohoitoiset.
Ei meitä miehiä naisen kampaukset hirveästi kiinnosta. Kunhan on hiukset päässä, tai no joku voi tietysti tykätä kaljustakin naisesta...
Tykkään. Kaikki pitkät hiukset on yleensä kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika noissa. Ihan tavallisia naisten kampauksia. En kiinnittäis mitään huomioo.
No kun oon kuullu, että miehet vihaa otsatukkaa
Leikkauta sellainen tukka mistä itse tykkäät. Miehen saanti ei otsatukasta jää kiinni.
Normaali mies ei edes tiedä, mikä on 'otsatukka'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika noissa. Ihan tavallisia naisten kampauksia. En kiinnittäis mitään huomioo.
Eikä vihaa. Saarikivi on saanut tykkäämään otsatukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en vihaa. Minulle tärkeintä on se, mitä niiden hiusten alla on.
Normaali mies kirjoitti:
Normaali mies ei edes tiedä, mikä on 'otsatukka'
Nyt sinun täytyy määritellä "normaali mies".
Mulla on epäily, että noilla kuvan naisilla hiuslaatu on paksumpi kuin se tavallinen suomalainen ohut hiuslaatu. Niin en tiedä saako hennoilla hiuksilla samaa lopputulosta kuin noilla kuvien naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on epäily, että noilla kuvan naisilla hiuslaatu on paksumpi kuin se tavallinen suomalainen ohut hiuslaatu. Niin en tiedä saako hennoilla hiuksilla samaa lopputulosta kuin noilla kuvien naisilla.
Kyllä Suomessakin on brunetteja, ja niin edelleen, ja ei kaikilla ole semmoisia vaalaita hiuksia, mitä nyt siis tarkoitat?
Minusta se miten laittaa hiuksensa toisaalta yhtä lailla kertoo ajatuksista ja siitä millainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan nuo aika kivoja, paitsi viimeinen, ehkä jotain mikä ei nyt mennyt minuun,
Mutta miten olisi sellainen Bettie Page otsis. Se on itseasiassa minusta mikä tulee ensin otsiksesta mieleen.
Pahamaineinen.
Taidat olla nainen, kun annat noin kauhean vinkin toiselle naiselle. Bettie Page -otsis on epäimartelevin mahdollinen eikä edes sovi kuin joillekin fiftarityypeille.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.artsper.com%2Fau%…
Mutta
Bettie Page hair do
tai
hair cut.
.....On edelleen ihan kyllä tosi "ikoninen", vinkkejä miten laitella tulee sivukaupalla.
Bettiellä oli paljon asioita, ja jossain vaiheessa tosi huono tuuri, sillä hänellä arveltiin olevan skitsofrenia-mielitauti. Bettie tuli kuitenkin uskoon, ja pääsi pois sairaalasta, ja siksi kaikki päättyi paremmin.
Vieläkin järjestetään Bettie Look alike -kilpailuja, räväkkä persoona ei ole ollenkaan unohtunut. On varmasti jokaisesta itsestään kiinni tuleeko tuolla tyylillä jokaisesta kiltti ja ystävällinen, vai armottoman vaativa Bettie, jos menemme nyt syvälle asiaan.
Salaisia asioita Bettie Pagesta, joita jokainen ei tiedä
1. Bettie syntyi hutikuun 22, 1923 Nashvillessä, ja hänen nimensä on Betty Mae Page, mutta jo pienestä pitäen häntä alettiin kutsua Bettieksi.
2. Bettiellä oli etenkin nuorempana hassu etelävaltiolainen puhetyyli, ja aksentti, ja hän oli jopa rakastettu sen vuoksi
3 Bettiellä ja hänen isaruksillaan oli nuorena vain vähän rahaa, ja niinpä he usein tekivät itse vaatteita. Muutenkin moni asia oli ensin useamman mutkan takana.
4. Bettie menestyi tosi hyvin high schoolissa ja sai toiseksi parhaat pisteet luokaltaan. Bettie sai 100$ palkkiostipendin ja paikan collegeen valmistuakseen opettajaksi
5. Bettie vaihtoi opettaja opintonsa taideopintoihin ja valmistui George Peabody Collegesta Bachelor of arts tutkinnolla 1944, tavoitteena näytteleminen
6. Valmistumisensa jälkeen Bettie siirtyi 1940 luvun lopulla myös kamerakerho -maailmaan, nämä tekivät tuohon aikaan Kaliforniassa uskaliaita valokuvia ja sitä sanottiin taiteeksi
7.Bettie yritti päästä eteenpäin mallimaailmaan, ja silloin hyvin kuuluisan Ford Modelling Agencyn listoille. Bettie ei kuitenkaan päässyt läpi, vaan hänen lantionsa sanottiin olleen liian leveä, eikä pituuttakaan ollut tarpeeksi.
8. Mutta Bettie pääsi filmaamaan Irvig Klaw:in kanssa, ja filmi vuodelta 1954 oli nimeltään Varietease
9. Bettie oli musikaalinen ja sekä osasi, että soittikin sekä pianoa, että kitaraa
10. Irving Klawin kanssa Bettie alkoi tehdä yhä enemmän sado-masokististyylisiä esiin tuloja, ja esiintyi niin, että hänet alettiin tuntea kuningattarena, mutta kun häneltä kysyttiin aiheesta vuosia myöhemmin, hän kertoi, että ei koskaan kokenut saaneensa aiheesta seksuaalista iloa, vaan teki sitä kaikkea, koska halusi olla malli.
..... ..... ... .
42. Bettie on avaruudessa: 2005 Catalina Sky Survey löysi pikkuplaneetan, halkaisijaltaan 3,7 km Planeetta on nimeltään 184784 Bettiepage
Ota huomioon, että ihan jokaisella noista kuvien naisista on hyvin korkea otsa / pitkulainen naaman malli. Tuo malli ei näytä hyvältä matalalla otsalla koska, no, silloin tuon otsiksen pitäis alkaa puolesta päästä, muuten on lyhyt pilkkumiotsis.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että ihan jokaisella noista kuvien naisista on hyvin korkea otsa / pitkulainen naaman malli. Tuo malli ei näytä hyvältä matalalla otsalla koska, no, silloin tuon otsiksen pitäis alkaa puolesta päästä, muuten on lyhyt pilkkumiotsis.
Mikä on pilkkumiotsis?
Mulla on otsis ja saan aina kehuja siitä. Jos kasvatan sen pois, kukaan ei kommentoi hiuksiani. Eli ilmeisesti se sopii mulle hyvin. Hiukseni ovat todella paksut, vaikuttanee asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pilkkumiotsis?
Ennen vanhaan lapsille laitettiin iso kulho (=pilkkumi) päähän ja otsis leikattiin sen reunan mukaisesti että saatiin suora leikkaus. Englanniksi bowl haircut, esim tällainen mitä ap tuskin haluaa:
https://www.google.com/search?q=bowl+haircut&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=…
Ihan täysin yhdentekevää.
Kuten tuolla aiemmin jiku jo sanoi: naama ratkaisee.