Lue keskustelun säännöt.
Kiviä popsiva poikamme 1v 3 kk! Muita yhtä " nälkäisiä" ?
07.08.2006 |
Heippa!
Kaikki pikkuihmisethän tätä kivien mutustelua jossain vaiheessa tekevät, mutta kysäisen silti, josko muilla ideoita/ehdotuksia sen lopettamiseksi.
Poikamme pitää siis aina ulkona ollessaan kiveä suussaan ja on erittäin harvoin sellaisen onnistunut nielaisemaan. Olemme pihalla käyneet taisteluja ja yhä vain innokkaammin hän niitä suuhunsa silloin kauhoo. Olen myös koettanut olla noteeraamatta asiaa, mutta sekään ei tunnu tehoavan. Tutti suussa voisi olla, mutta liekö sekään ratkaisu? Pari kuukautta tätä touhua olen katsellut ja odottelen edelleen päivää, jolloin kiinnostus kiviin lakkaa...
" Kohtalotovereita" ?
Kommentit (2)
kaikki p.... menee vielläkin suuhun...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikkumiehemme on nyt 1v 4kk ja on ollut hyvin innokas laittamaan kaiken mahdollisen suuhunsa. Maistelu alkoi heti ulkokauden alettua ja nyt alkaa hieman hellittää. Ongelmana meillä ei ollut yksistään kivet, vaan kaikki mahdollinen, multa, kaarna etc. Kivet kuuluivat suosikkeihin. Itse ihmettelin, että eikö ole pahan makuista hiekka yms. mutta ilmeisesti ei. Ainoastaan savi sai puistatuksia ja huudon. Lopulta en enää ihmeemmin noteerannut suuhun laittamiseen, katsoin vain, ettei niellyt mitään isoa, johon olisi voinut tukehtua, koska ainakin meillä kieltäminen aiheutti sen, että kaksin käsin tungettiin kaikenlaista suuhun. Yhteenvetona, kyllä tämäkin on ohimenevä vaihe, mutta voi kestää yllättävän pitkäänkin. Itse yritin ajatella niin, että pojan vastustuskyky paranee...