Minkä tyylinen ihminen on mielestänne ärsyttävin. Itsellä sellainen joka kitisee joka asiasta.
Esim aina on huono ilma. Kaikki ruoka on pahaa, kaikki tekeminen tylsää. Miten teillä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka pahoittavat mielen kaikesta, jopa toisten puolesta vaikka ei olisi aihettakaan. Överiloukkaantujat.
Nykyajan teinitytöt on pahimpia. Saattaa olla pelkkä yksi sana tai väärä hymiö, josta vetävät herneen nenään.
Epärehellinen ja kiero tietysti. Jos joku valittaa koko ajan, niin ei se niin haittaa. Monet suomalaiset tekee sitä. Aina voi olla kuuntelematta ja toistella että joo, niin, yym. Ihan hyvä että ihmiset saa kuitenkin purkaa mieltänsä, kun siltä tuntuu ettei patoudu sisälle. Ei siitä mulle mitään haittaa ole. Kieron ihmisen kujeista puolestaan seuraa paljon pahaa ja ongelmia.
Sellainen pessimisti, joka lyttää melkein joka asiassa. Ei ole yhtään tsemppaava. Töissäni on tälläinen tyyppi.
Inhoan ihmistyyppiä joka puhuu mulle alentuvaan sävyyn, kuten yksi työkaverini. Hän opetti minulle (46v) miten kahvinkeitin toimii. "Tähän tulee vesi, sit suodatinpussi ym ym ja tästä lähtee käyntiin" Ja monta muuta vastaavaa asiaa, niin kuin olisin syntynyt eilen. Se äänensävy ja puhetyyli on sellainen että kiristää hermoja. Oikein tyytyväinen itseensä.
Sellainen joka inhoaa sitä kun muilla on kivaa ja hänellä ei. Vähän niinku 50% av-mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka inhoaa sitä kun muilla on kivaa ja hänellä ei. Vähän niinku 50% av-mammoista.
Mahdat tarkoittaa niitä, jotka osoittaa siitä mieltä?
minäminäminäminä-tyyppi. aina oikeassa. vänkää vastaan ja vain omat mielipiteet ovat oikeita. kaikki peilataan itsen kautta. minä en tykkää riisistä, minä en tarvi stailausta. minulla on hyvä musiikkikorva.......argh!!! vaikka kyse on asiasta yleensä.
Ehdottomasti ärsyttävin on selän takana paskanpuhuja, jotka mielistelee päin naamaa. Etenkin sellaisia henkilöitä kohtaan joista hyötyvät ovat niin mielin kielin päin naamaa ja sitten selän takana hirveä haukkuminen. En voi sietää noita ihmisiä. Heti jos joku tuttavapiiristä paljastuu sellaiseksi, niin en ole enää missään tekemisissä. Pidän enemmän jopa ihmisistä, jotka sanoo päin naamaa jos joku vaivaa, vaikka sanoisivat sitten ilkeästikin.