Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kertoo, jos suihkuun meno tuntuu vastenmieliseltä?

Vierailija
14.02.2021 |

Pitää väkisin raahautua suihkuun ja mahdollisimman äkkiä pois. En yhtään ymmärrä, miten jotkut saa kuluu 30 min suihkussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt jo usean vuoden käynyt suihkussa vain kerran viikossa uupumuksen takia. Ennen kävin maauimalassa jokapäivä uimassa. Käyn nykyään kävelyllä joka päivä ja ja 3-4kertaa viikossa suihkussa. Äsken söin passion hedelmiä ja mangon.

Öööö.... Mihin v---uun tuo vika lause liittyi?? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
22/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt jo usean vuoden käynyt suihkussa vain kerran viikossa uupumuksen takia. Ennen kävin maauimalassa jokapäivä uimassa. Käyn nykyään kävelyllä joka päivä ja ja 3-4kertaa viikossa suihkussa. Äsken söin passion hedelmiä ja mangon.

Tämä piristi minua. Jotenkin tuo loppu missä spontaanisti ilman mitään asiayhteyttä kerroit syömistäsi hedelmistä. Toit iloa ihmisen elämään, kiitos!

En minäkään jaksaisi sinne suihkuun mennä, jotenkin ärsyttää se rasvaaminen, tukan kampaus ja kylmä suihkun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy usein suihkussa esim. joka päivä, se voi kyllästyttää joitakin, iho kuivuu. Lisäksi vatkataan joka kehonosaa erikseen pesuaineella, kuin joku suoritus. Sitten iho pitää voidella ja antiperspirantti. 

"Kyllästyttää joitakin", kun iho kuivuu?

Voisi sanoa vaikka, että "on huono iholle" tai "on ikävää", kun iho kuivuu.