Tykkäättekö muut Netflixin Snowpiercer sarjasta?
Aloitin perajantaina katsomaan sitä ja nyt 7 jaksoa katsottu. Mielestäni ihan hyvin tehty ja mielenkiintoinen sarja. Juuri tällaista postapokalyptista scifiä tekee aina silloin tällöin mieli katsoa. Jennifer Connelly on hyvä näyttelijä ja on muuten ihan superseksikäs nainen, vaikka taitaa olla jo 50v. Mites muut? Oletteko katsoneet ja mitä mieltä olette? Ainakin Netflixin Suomen top 10 katsotuimmissa se on siellä kärkisijoilla ollut jo jonkin aikaa, joten kuvittelisi, että joku muukin on saattanut sitä katsoa.
Kommentit (35)
Leffa oli hyvä, sarjaa en ole vielä katsonut.
Ihan ok. Ei mielestäni mitenkään ihmeellinen, mutta eiköhän se tule loppuun asti katsottua. Connelly on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja tykkäsin, vaikka onkin tahallisen raaka ja omalla tavallaan inhorealismia paikoittellen jäljittelevä - olettaakseni tarkoituksella.
Raaka? Tämähän on pliisu verrattuna elokuvaan. Lähinnä seuraan, koska olen sci-fin suurkuluttaja. Jennifer Connelly on kylläkin hyvinsäilynyt viiskymppinen.
Onko se leffa oikeasti hyvä? Sain vasta silloin perjantaina kuulla, että siitä on leffakin tehty joskus 2013 ja hyvät arvostelut saanut. Ainakin siinä on Chris Evans ja Tilda Swinton. -ap
Yliksellä luki että toi on aika rankkaa mädätystä. Pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja tykkäsin, vaikka onkin tahallisen raaka ja omalla tavallaan inhorealismia paikoittellen jäljittelevä - olettaakseni tarkoituksella.
Raaka? Tämähän on pliisu verrattuna elokuvaan. Lähinnä seuraan, koska olen sci-fin suurkuluttaja. Jennifer Connelly on kylläkin hyvinsäilynyt viiskymppinen.
En ole nähnyt ko. elokuvaa, joten ei ole vertailupohjaa. Apokalyptisista kirjoista, elokuvista ja sarjoista tykkään kyllä. Mielestäni sarjassa oli tarkoin valittuja, shokeeraavia kohtauksia kuten käsien jäädyttämiset ja kopauttamiset murusiksi. Inhorealismiin meni esim. kohtaus, jossa nuori mies otti blo*kkuun vartijalta saadakseen äidilleen kipulääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Eikä muutenkaan ole lapsille sopivaa katsottavaa, joten jätä suosiolla väliin.
Katsoin ekan kauden ja tykkäsin. Kyllä se varmaan jossain vaiheessa pitää katsoa, mitä tapahtuu seuraavaksi kun eka kausi loppui aika jännästi muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän ihmettä tämäkin on tarkoittavinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt ko. elokuvaa, joten ei ole vertailupohjaa. Apokalyptisista kirjoista, elokuvista ja sarjoista tykkään kyllä. Mielestäni sarjassa oli tarkoin valittuja, shokeeraavia kohtauksia kuten käsien jäädyttämiset ja kopauttamiset murusiksi. Inhorealismiin meni esim. kohtaus, jossa nuori mies otti blo*kkuun vartijalta saadakseen äidilleen kipulääkettä.
Tuo oli siinä leffassa myös. Ei se minun mielestä erityisen raaka ollut mutta todella tasokas indie leffaksi.
Jos on katsonut vaikka Saw tai Human Centipede leffoja, niin eihän tämä sarja ollut raaka millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän ihmettä tämäkin on tarkoittavinaan?
"Suosittelen tätä sarjaa jokaiselle, taattua netflix laatua
<tapahtumapaikka junassa joka kiertää maata ympäri, kaikki junan ulkopuoliset on kuolleet
>päähenkilöinä junan johtaja (joka on nainen) ja n** keri (valkoiset henkilöt tapetaan pois jo alussa)
>yli 50% naishenkilöiden näyttelijöistä on tr a nsuja, siis oikeasti
>ensimmäisessä jaksossa valkoinen mies antaa vaimonsa n** kerin pantavaksi, koska ei itse kuulemma pysty enää tyydyttämään vaimoaan
>n** keri päähenkilö selvittää isoa rikosta joka paljastuukin valkoisen miehen tekosiksi, n** keri alkaa taistelemaan junassa rasi smia vastaan
>yksi iso tapahtumapaikka on junan bo rdelli missä tra nsut nu ss ivat miehiä per seisiin kyr villään
>junassa ollut feministi tappaa miehen jonka mielestä naiset eivät saisi olla poliiseja ja kaikki hurraa, feministi saa palkinnon
Paras sarja ikinä!"
Näin luki Ylil auda lla. Ei vaikuta kovin hyvältä sarjalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli siinä leffassa myös. Ei se minun mielestä erityisen raaka ollut mutta todella tasokas indie leffaksi.
Oli siinä leffassa myös Ed Harris ja Alison Pill. Ohjaaja oli muistaakseni sama tyyppi kuin Parasitessa.
Mä oon eka nähnyt sen leffan mikä on mielestäni aivan huippu. Tämä sarja taas on vähän epämiellyttävä. En tykkää, kuin hiukan. Jos nimi olisi toinen niin sitten tuskin tykkäisin lainkaan.
Hype tästä sarjasta on sen leffan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on katsonut vaikka Saw tai Human Centipede leffoja, niin eihän tämä sarja ollut raaka millään tavalla.
Eihän tämä niin rankkaa katsottavaa ole, kuin noi mainitsemasi, mutta onhan tässä sarjassakin voimakkaita kohtauksiakin. Toisella kaudella varoitetaan myös itse tuhoisuudesta.
Mielenkiintoinen sarja, seuraavaa jaksoa odotan jo. Tässä on erittäin hyviä näyttelijöitä, sarjan juoni on tietysti paljon samaa kuin elokuvassa.
Mä en vaan pidä tämän sarjan hahmoista ollenkaan. Siitä tulee iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Pskaa kuten kaikki hollywood
Hollywood on monesti just hyvää. Suosittelen katsomaan Bollywoodia niin tiedät mitä pska oikeasti viihteessä tarkoittaa. Ei voi katsoa vakavalla naamalla.