Miten asunnossa voi olla näin kylymä!!
Mulla on vaatteet pääll, aamutakki, villasukat ja istun nojatuolissa paksu peitto päällä. Varpaat jäässä ja vilunväreitä 🥶
En ymmärrä, patterit huutaa täysillä.
Ulkona pakkasta 12-14 astetta.
Onko muilla näin jäätävää?
Kommentit (23)
Paljonko huoneistossa on asteita?
Tee sata haara-pershyppyä ja parikymmentä kyykkyä, lähtee veri kiertämään taas.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nuorena pilannut kehoani suojaamattomalla seksillä ja päihdeaineilla, niin kroppani kestää normaaleja lämpötiloja.
Mistä tulee tarpeesi yrittää olla parempi kuin joku muu?
Kannattaisko käydä koronatestissä?
Mittaa kuume, jos olet kipeäksi tulossa
Laita takkaan tuli kunnolla kuivatuista koivuhaloista ja siirrä tuolisi siihen viereen. Itse lämpenen jo tulen loimotuksesta, ennenkuin se edes oikeasti alkaa lämmittämään.
Lakukissa kirjoitti:
Mistä tulee tarpeesi
Pepusta
Lakukissa kirjoitti:
yrittää olla parempi kuin
Parempi kuin mikä? Kuka? Täh?
Lakukissa kirjoitti:
joku muu?
Vaikka Mimmi Lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Laita takkaan tuli kunnolla kuivatuista koivuhaloista ja siirrä tuolisi siihen viereen. Itse lämpenen jo tulen loimotuksesta, ennenkuin se edes oikeasti alkaa lämmittämään.
Laittaisin heti🔥 jos olisi 🛢️..kerrostaloasunto kyseessä. Pakko se on nousta täältä peiton alta, vaikkei huvittais. En ole juuri koskaan kipeänä, joten en usko että nytkään. Tuleekohan jostain ikkunaraosta kylmää...pitää tunnustella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin heti🔥 jos olisi 🛢️..kerrostaloasunto kyseessä. Pakko se on nousta täältä peiton alta, vaikkei huvittais. En ole juuri koskaan kipeänä, joten en usko että nytkään. Tuleekohan jostain ikkunaraosta kylmää...pitää tunnustella..
Mä en enää ikinä voi asua kerrostalossa.
Jospa menisit saunaan lämmittelemään. Vedät oikein överi löylyt niin että on pakko lähteä löylyistä pois. Sitten kuumalla vedellä nopea huuhtelu ja ei palella enää tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Jospa menisit saunaan lämmittelemään. Vedät oikein överi löylyt niin että on pakko lähteä löylyistä pois. Sitten kuumalla vedellä nopea huuhtelu ja ei palella enää tänä iltana.
Joo niin taidan tehdä 😊
Paljonko siellä asunnossa on se sisällä lämmintä. Jos patterit huutaa täysillä on jotain vikaa eristyksessä. Nykyasuntojen patterit on korkeintaan haaleita
Ikäihmisillä usein huono verenkierto, laita jumppa-alusta tai vastaava jalkojen alle ja tee jotain ylös-alas-liikkeitä.
En ymmärrä nykyajan koneilmastoituja kerrostaloja, kuulostavat ihan helvettisiltä.
Mun on kans, kerrostalossa. Ilmanvaihtokoneesta tulee kovilla pakkasilla jäistä ilmaa ja kämpän lämpötila laskee hyvin nopeasti 14-15 asteeseen. Yleensä mulla on takki päällä, muuten ei tarkene.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nuorena pilannut kehoani suojaamattomalla seksillä ja päihdeaineilla, niin kroppani kestää normaaleja lämpötiloja.
Mistä tulee tarpeesi yrittää olla parempi kuin joku muu?
Onko tuo oikeasti paremmuutta? Minun mielestäni tuo on kateuden osoitusta elämättömän elämän takia.
Panomies on täälläkin. Tuleekohan sille kylmä...
Täällä sama. Patterit kuumat ja kämppä kylmä.
Alkutalvesta kämppä oli iltaisin jopa niin lämmin että piti laskea lämpöjä. Nyt pitkät housut, villapaita, villasukat, villapeitto ja täkki vielä päällä että tarkenee.
Epäilen että talon rakenteet ovat tässä ajassa jo kylmentyneet mikä voisi vaikuttaa että asunto on nyt näin kylmä. Muuta en keksi. Ikkunatkaan ei vuoda.
Mua paleli aivan älyttömästi kolme päivää kun pakkaset alkoi. Ja sitten tuli flunssa. Eli johtuikin siitä.
No mikä sen asunnon lämpötila on? Ei nuo sinun vaatetuksesi ja vilunväreesi kerro asiasta mitään.