Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys odottajille

07.08.2006 |

Mutta ensin: paljon onnea ja hyvää vointia kaikille! Toivottavasti minäkin liityn joukkoone vielä... ja mahdollisimman pian tietysti:)

Kysymykseni siis: kuinka pian testi näytti positiivista?

tätä on varmasti kysytty jo monta kertaa aiemminkin, mutta minä nyt olen ollut tällä keskusteluforumilla mukana vasta niin vähän aikaa että olen vielä aika pihalla kaikesta.

olen kiinnostunut kaikista testeistä, mutta erityisesti minua kiinnostaa se superherkkä aconin testi. voiko olla mahdollista että se antaisi väärän negan vielä vähän ennen kuukautisten mahdollista alkamispäivämäärää? tietysti tämä on yksilöllistä, mutta haluaisin kuulla että miten teillä? suurkiitos vastanneille!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä meni plussaan pillereiden lopettamisesta vuosi - noin suunnilleen.

Aconilla testasin negan vielä kaksi pvää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, pari pvää myöhemmin haalean plussan.

Sekin riippuu niin paljon kierrosta ja oviksen ajankohdasta. Mulla normaali kierto oli 31pvää ja tärppikierto olikin kai lähempänä 40 päivää! Koskaan aiemmin ei ole niin pitkää kiertoa ollut. Tästä johtu että aconikin antoi huonosti plussa viivoja.

Tappert 9+0

Vierailija
2/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä että niin venyi! Kiitos paljon kun vastasit! ehkä mulla onkin vielä toivoa, kun tätiä ei näy eikä kuulu. tiedän kyllä tuon, että pillereiden jälkeen voi mennä aikaa ennenkuin kierto normalisoituu ja todennäköisyys raskautua paranee... mutta yritys on kyllä kova siitä huolimatta:)

Mites muiden kokemukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muistaakseni muutamia testejä, yksikään ei ollut Acon.

Vierailija
4/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin mutkikas juttu menellään, että testi näytti ilmeisesti haaleaa plussa jo muutama päivä/viikko ennen oletettuja kuukautisia. Meille siis suotiin eka vaavi 3,5 vuoden yrittämisen jälkeen koeputkihedelmöityksellä. Sairastan vaikeaa endometrioosia, joten " luomusti" raskautuminen on todella ihme. Imettämisen lopettamisen jälkeen mulla ehti olla yhdet menkat, joten kierron pituutta ei todellakaan tiedetä. Mulla on ollu menkat viimeks 29.5....sen mukaan pitäisi olla nyt kymmenes raskausviikko meneillään, mutta viime viikkoisen ultran mukaan tällä viikolla on vasta rv6-7. Sykettä ei viime viikolla näkynyt, mutta toivotaan että ensi viikolla pikkuisen sydän pamppailee. Minä siis testasin (halvimmalla apteekin testillä) ekan haalean plussan 26.6. ja toisen haalean plussan 30.6. ja sit mulla oli " valemenkat" 3.7. Tiputteli päivän ajan, sit loppui. Epätietoisena kiikutin pissanäytteen labraan, josta tuloksena hyvä plussa 4.7. Otappa tästä nyt sit selvää, että kuinka aikaisin testi on näyttäny plussaa :) Jos kaikki on hyvin, niin sit se on näyttäny TOSI aikaisin hedelmöittymisen jälkeen. No, kaikki selviää ensi viikolla... Toivotaan, että sinäkin saat piakkoin kaksi viivaa tikkuun!!

Hansuliini

Vierailija
5/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin Acon10:llä 2 kertaa negaa, kp 20/25 ja kp 22/25. Sitten apteekin omalla roskishaamut kp 25 ja 26 ja vihdoin haalean plussan Sure Stepillä kp 27/25. Tein vielä varmistustestin kun menkat oli viikon myöhässä, mutta siihenkään en oikein voimakasta plusssaa saanut. Viikkoja kuitenkin nyt 28+1 joten raskaana sitä oltiin kuitenkin...

Vierailija
6/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan epäsäännöllinen kierto pillereiden jälkeen. Menkat olivat maaliskuussa ja testasin sitten kp 32 negan. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut, mutta se ei ollut uutta. Ajattelin että ne on jääneet välistä ja yritin laskeskella uutta ovista sen mukaan että ne olisi olleet. Sitten testasin äitienpäivänä jolloin edellisistä menkoista laskettuna kp oli 61! Ja plussahan sieltä tuli (ihan vahva kylläkin) No ajattelin että veikkaukseni piti paikkansa ja menkat vain jäivät pois. Ultrassa kuitenkin selvisi että raskaus oli alkanut jo aiemmin ja olin n. 3 viikkoa edempänä kuin luulin :-) Eli jos ei menkkoja kuulu vielä viikon tai parin päästä kannattaa varmaan testata uudestaan. Minä en välissä testannut koska en halunnut turhaa testailla :-/ Testit taisi olla ihan halvimpia apteekin testejä (Apteekin oma ja Surestick tms)

Vierailija
7/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierto oli kp25/kp31, mutta yleensä tuo kp25. Testattiin aconilla kun kierto oli kp28 ja heti tuli 2 viivaa, ei tarvinnut odotella tai tihrustaa, koska viivat olivat samanväriset.

Plussa-onnea t.emmi rv-7+1

Vierailija
8/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tein raskaustestin 3 paivaa ennen kuin oli menkkojen tarkoitus alkaa, kun en malttanut odottaa :-) ja positiivista naytti.

ekassa tikussa (tein testin iltapaivalla) se plussaviiva oli TODELLA haala,eli en ollut ihan varma joten tein seuraavana aamuna uuden ja naytti sitten ihan selvasti plussaa.

itsellani oli taalta englannista ostettu halpaketjun oma raskaustesti merkki, eli varmaan niita huonolaatuisimpia, kaksi testitikkua yhdessa paketissa - hyvin kyllakin toimi! tsemppia

Vierailija
9/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, näytti marketin halpistesti plussaa. Tosin minulla oli selvästi " raskautunut" olo jo päivää ennen kuukautisten alkua. Kierto on säännölliset 28 päivää ja ultran mukaan tärppi on ollut 3 päivää ennen kierron mukaan laskettua aikaa, kuten esikoisellakin.

Toivottavasti saat positiivisen testituloksen pian :)