Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin olo naisena

Vierailija
14.02.2021 |

Voit vaikka kuunnella Albert Järvisen kitarasooloja ihan yksin, voit avata kaljatölkin ja kukaan ei ole kuuntelemassa sen sihahdusta - keljuilemassa sinulle. Voit mennä päikkäreille tai lähteä vaikkapa lenkille eikä kukaan ole kettuilemassa sinulle.
Niin, mitä pahaa on yksin olossa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mitään. Miksi pitäisi olla?

Vierailija
2/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan olla juuri niin lapsellinen kuin haluan :p

Saan laittaa Kuuman tanssin pyörimään ja tanssia kuin baby, saan katoa Disneytä ja vollottaa, saan jonkata ja rikkoa lamppuja, saan jättää keskeneräiset maalaukseni ja käsityöni pöydille odottamaan kuivumista, saan nostella puntteja, saan kuunnella sitä musikkia mitä haluan, saan rökälehtiä alusvaatteissa koko päivän, saan syödä mitä haluan, saan katsoa englanninkielisiä ohjelmia (tämäkin aiemmin kielletty) ja tuhlata vettä suikussa :)

Ah, vapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa parisuhteessa voi myös tehdä noita asioita.

Vierailija
4/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse olen nauttinut jo yli 20 vuotta parisuhdevapaasta elämästä ja aion nauttia jatkossakin.

Vierailija
5/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja miehiä ei riitä kaikille.

Vierailija
6/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja miehiä ei riitä kaikille.

Samaa mieltä. Pitäis jo ite heivata toi epänormaali ukko pois mun elämästä.

Vierailija
7/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hulluin oli tyyppi, joka yritti jakaa sanat niihin joita hän käyttää ja niihin, joita muut ihmiset saavat käyttää :p

Vierailija
8/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuorehko nainen ja viihdyn sinkkuna oikein hyvin ja haluan olla sinkku loppuelämäni. En halua parisuhdetta, vaan nauttia elämästä itsekseni. Jos seksiä tekee mieli niin hommaan yhden illan jutun, mutta voin myös ihan hyvin hoidella itse itseni.

En tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
10/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, yksin oleminen on ihan parasta! Vitsi miten stressitöntä elämä on, kun ei tarvitse olla miehelle kotiorjana! 

Nimim. Never gonna date again

Vierailija
11/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valittaa, miksen voi syödä samaa leipää ja hedelmiä kuin sen lapsi. Sama mies suuttuu, jos en saa orgasmia silloin kun hän haluaa. Ihan kuin se olisi tahdonvoimasta kiinni.

Vierailija
12/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla pitämään seuraa sinulle

Kunhan olet 16-24v jolla paljon sielua ja timmi vatsa

Noh? Täytätkö sä kriteerit?

Vierailija
13/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan olla juuri niin lapsellinen kuin haluan :p

Saan laittaa Kuuman tanssin pyörimään ja tanssia kuin baby, saan katoa Disneytä ja vollottaa, saan jonkata ja rikkoa lamppuja, saan jättää keskeneräiset maalaukseni ja käsityöni pöydille odottamaan kuivumista, saan nostella puntteja, saan kuunnella sitä musikkia mitä haluan, saan rökälehtiä alusvaatteissa koko päivän, saan syödä mitä haluan, saan katsoa englanninkielisiä ohjelmia (tämäkin aiemmin kielletty) ja tuhlata vettä suikussa :)

Ah, vapaus!

Mitä on ’jonkata’?

Vierailija
14/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin, jos et liiku ulkona. Ulkona olet vapaata riistaa kaikille riidanhaastajille. Etenkin keski-ikäiset miehet pitävät oikeutenaan ryhtyä haastamaan riitaa mistä tahansa pikku asiasta, kun sinulla ei ole miestä mukana antamassa niille turpaan.

Vierailija
15/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just parasta. Ei oo miestä haukkumassa ja kiusaamasta. Saa juoda oluen rauhassa, ottaa päikkärit ilman että toisella menee herne nenään. Saa syödä sängyssä ilman saatanallista huutoa. Saa näyttää ilman ilkeilyjä miltä haluaa. Ihan parasta❤️

Vierailija
16/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.Alkaen toukokuu 2010.

Vierailija
17/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla pitämään seuraa sinulle

Kunhan olet 16-24v jolla paljon sielua ja timmi vatsa

Noh? Täytätkö sä kriteerit?

Ap ei halua. Ei sua, ei ketään. Mitä kohtaa aloituksessa et ymmärtänyt?

Vierailija
18/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyvin, jos et liiku ulkona. Ulkona olet vapaata riistaa kaikille riidanhaastajille. Etenkin keski-ikäiset miehet pitävät oikeutenaan ryhtyä haastamaan riitaa mistä tahansa pikku asiasta, kun sinulla ei ole miestä mukana antamassa niille turpaan.

Höpöhöpö. Minä aloin nostaa punttia ja nyrkkeillä. Miehet lähtee pakoon kun näkee että minä oikein innostun kun pääsen vihdoin hakkaamaan jonkun. On niitä patoutumia ja olen valmis loppuun asti.

Vierailija
19/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin elämä on kyl nii paljo helpompaa, kui mitä se olisi naisen kanssa. :) Ite oon sen verra onnekas, et miul on kolme vanhempaa veljee, nii oon pystyny näkee mitä se elämä naisen kaa on. Sano kuka mitä tahansa, ihmine ei oo samalla tapaa vapaa parisuhtees kui sinkkuna, nii julmalta ku se voiki kuulostaa.

Vierailija
20/37 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat asiathan pätee myös miehen yksinolossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän