Varokaa tori.fi:n huijareita
Älkää ikinä ostako torista mitään kallista pelkällä postituksilla, vaan noutakaa tuote. Torissa myydään olemattomia tavaroita. Jos teette ostoilmoituksen toriin, voitte olla varma, että tällainen huijari ottaa teihin yhteyttä. Tavara katoaa myynnistä salamannopeasti, kun ilmoitatte, että haluattekin noutaa tuotteen.
Jos taas myytte tuotetta, varokaa, ettette jaa osoitettanne avoimesti. Muuten voi olla varkaita tiedossa. Miesasiakkaat myös keräävät yhteystietoja treffimielessä.
Kommentit (4)
Tuo puhelinnumeroiden ja yhteystietojen salailu on kyllä todella ihmeellistä. Minulla on nollaluotto myyjään joka ei laita numeroaan näkyviin, ei suostu antamaan numeroaan, käyttää salaista tai prepaid -numeroa ja jonka osoitetietoja ei löydy mistään rekistereistä. Kaikki huijarin tunnusmerkkejä,
Tottakai varovainen tulee olla mutta joku tolkku noissakin asioissa. Huijarikyrvat ovat valitettavasti saaneet aikaan sen että kukaan ei kohta enää uskalla ostaa eikä kukaan uskalla myöskään myydä.
Sinulle joka miinustit kirjoitustani: Voisitko kertoa miksi. Olisin kiinnostunut kuulemaan oman kantasi asiaan.
Olen ostanut ja myynyt eikä mitään ongelmaa. Henkilötiedot tulee oikeat kun käyttää normaali pankki maksua.
Itse en ikinä osta ennakkomaksulla kuin maks. 20 euron juttuja. Harvoin torista edes mitään ostan.
Myyjänä taas hoidan viestittelyn torin kautta enkä laita esim. puhelinnumeroani julkiseksi. Tapaamisen sovin julkiselle paikalle.