Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkiasuinalueesi helsingissä?

Vierailija
14.02.2021 |

Jos voisit asua ihan missä tahansa?

Kommentit (754)

Vierailija
21/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Pasilassa ihan Keskuspuiston vieressä. Partsi sinne ;)

Vierailija
22/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaari on täydellinen paikka asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vanha Lauttasaari”, taloilla isot ja vehreät tontit. Laajasalo, Kulosaari

Vierailija
24/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on Oulunkylä😶

Vierailija
25/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruununhaka täälläkin, myös Laakso ja Töölö viehättävät.

Vierailija
26/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemestä pidän ja myös Merihaasta. Lähellä Kalliota jossa tykkään riekkua, mutta rauhallisempia. Merihaan asunnoista kivat näkymät jos on merelle päin. Julkisivut tietysti rumia, mutta hiljaista ja rauhallista on (nyt toki alkamassa valtavat työmaat). Myös kävelymatka keskustaan ja hyvät kulkuyhteydet etenkin itään ja jopa lentokentälle.

Vierailija
27/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolahti.

Vierailija
28/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Haagan mormonikirkon lähellä oleva alue. Huippuhyvät kulkuyhteydet pitkittäin ja poikittain, rauhallista ja riittävät palvelut.

Täällä on kieltämättä erittäin mukava asua :)

Vierailija
29/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuori, uudenmaankatu joku niistä jugendtalousta. Siinä kaikki.

Vierailija
30/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Kalliossa yli 15 vuotta, mutta en minä sinne enää muuttaisi, vaikka kaupunginosasta pidänkin.

Kerroin tuon, koska ensimmäinen ajatukseni oli KALLIO!!!!

Etelä-Haaga on hyvä. Ihana.

Rauha ja hyvät liikenneyhteydet mihin tahansa.

Vierailija
31/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roihuvuori - jo upean vesitornin takia. Tällä hetkellä asun vielä muualla.

Vierailija
32/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Kalliossa yli 15 vuotta, mutta en minä sinne enää muuttaisi, vaikka kaupunginosasta pidänkin.

Minä en ymmärrä Etelä-Haagan hehkutusta. Nukkumalähiö kaupungin laidalla, surkeat kaupat, lapsiperhehelvetti, ei sovi nuorelle ja lapsettomalle. Kallioon sieltä on hankala matka. Molemmissa olen asunut ja Kallioon muuttaisin takaisin, Haagaan en ikinä.

Vierailija
33/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä Etelä-Haagan hehkutusta. Nukkumalähiö kaupungin laidalla, surkeat kaupat, lapsiperhehelvetti, ei sovi nuorelle ja lapsettomalle. Kallioon sieltä on hankala matka. Molemmissa olen asunut ja Kallioon muuttaisin takaisin, Haagaan en ikinä.

Sama kuva, Haaga on uinuva, asunnot ylihintaisia eikä Haagassa ole mitään erikoista, kuten merimaisemia. On se tietysti keskuspuiston vieressä, mutta niin on moni muukin paikka.

Vierailija
34/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupat ovat ihan ok eikä Kaareen ole pitkä matka. Ruokapaikat parempaa keskitasoa. En tiedä miksi Kallioon pitäisi päästä, mutta Haagasta menee suora linja sinne.

eri 

Vierailija
35/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkepäiviksi on suunnitteilla, että ostetaan vaimon kanssa iso kaksio Erottajalta.

Vierailija
36/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn Töölössä, mutta jos voittaisin lotossa, muuttaisin joko Katajanokalle tai Kaivopuiston tienoille.

Ihmettelijöille täytyy sanoa, että mun mielestä Etelä-Haagan 50-lukulaiset talot ja pihat on viehättäviä. Voisin ajatella muuttavani sinne, jos kaipaisin enemmän neliöitä näillä tuloilla.

Vierailija
37/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkialue on Taka-Töölössä siinä kirjaston lähellä. Esim. Topeliuksenkadulla on pari ihanaa jugendtaloa. Ja upea puistomaisema, joka jatkuu aina merelle asti.

Mulle ihan ehdoton juttu on vehreä puistonäkymä ikkunasta. Tai sitten isoja puita just talon edessä. Mutta sinistä taivasta ja vihreää täytyy näkyä, vaikka kuinka olisi "kaupunkiasumista."

Vierailija
38/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Roballa ja Ruoholahden kanavan varrella. Molemmista tykkäsin kovasti.

Vierailija
39/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette Konalan vanhasta alueesta lähellä Espoon rajaa? Vaikuttaa ainakin rauhalliselta.

Vierailija
40/754 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Punavuoressa. Ihan jees tällä hetkellä. Haluaisin asua Etelä-Haagassa, hyvä tyhteydet, vehreyttä, sopivan epäkaavamainen kaava ja historiaa myös..

Olen asunut Kampissa, Katajanokalla, Ullanlinnassa, Kannelmäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi