Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko kookoskermasta täyte laskiaispulliin?

Vierailija
14.02.2021 |

Opettelen vegaanista ruokavaliota ja nyt pitäisi saada aikaan laskiaispullia. En halua käyttää niitä lisäainekaurakermoja, joten mietin, että onnistuuko kookoskermasta. Pullista tuli huippuhyviä kyllä, muuta tää nyt mietityttää. Ootteko kokeilleet tämmösiä laskiaispullia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu👍

Vierailija
2/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä. Kukaan ei halua sellaisia viritelmiä syödä. Jo se vesi-margariinipulla itsessään on huonoa parodiaa kunnon pullasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Itse tein ja hyvää oli!

Vierailija
4/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Huippuhyviä”

Joo uskotaan 😂

Vierailija
5/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän jotkut sianmaksaakin ja sanoo että on huippuhyvää.

Vierailija
6/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan ap, mutta älä kutsu ilman maitoa, kananmunaa ja voita tekemiäsi leivonnaisia pulliksi. Jäljellä on aidoista aineista vain jauhot ja sokeri.

Vierailija
7/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sitten uskallan kokeilla, jos teillä on onnistunut! Pullat tein kauramaitoon, ei oo koskaan tullut näin pehmeitä ja hyviä pullia.

Vierailija
8/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika löysä vaahto tulee. Itse en saa sitä niin kuohkeaksi ja tiiviiksi kuin kermasta.

Vierailija
9/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhuleivei 🤪

Olen vegaani ja tein porkkanasta kalaa!

Tein vedestä ja jauhoista pullia!

Hihhulivei 🤪

Vierailija
10/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onnistuu oikein hyvin. Kookosmaitopurkista pitää ensin valuttaa se neste pois jotta jää se rasvaosa ja se kerma sit vatkataan. Tulee ihan vaahtoa. Ja pullat nyt kevyesti leipoo leivontamargariiniin ilman kananmunaa :) Ja jos osaa niin tulee hyvää, vaikka joku epäilis ;)

Vierailija
11/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että hiiva on elävä organismi!

Vierailija
12/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosrasva on erittäin terveydelle haitallista.

Vierailija
13/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sitten uskallan kokeilla, jos teillä on onnistunut! Pullat tein kauramaitoon, ei oo koskaan tullut näin pehmeitä ja hyviä pullia.

Et siis ole koskaan hyvää pulla syönyt.

Vierailija
14/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaa korpeaa pahasti, että kaikilla ei ole sama ruokavalio kuin heillä. Mitä se teiltä on pois?

Vierailija
15/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan ap, mutta älä kutsu ilman maitoa, kananmunaa ja voita tekemiäsi leivonnaisia pulliksi. Jäljellä on aidoista aineista vain jauhot ja sokeri.

Ai, miksei? Maitoa en voi käyttää ja pelkkä ajatuskin jonkin eläimen äidinmaidosta on aika ällöttävä. Tai joku kanan munasolun syöminen. Myönnän, että ennen en nähnyt siinä mitään outoa tai ällöttävää, mutta nyt muutaman kuukauden vegaaniuden opettelun jälkeen ajattelen eri tavalla. Olen myös eläinrakas, enkä tosiaan halua, että eläimet kärsivät ja kuolevat minun takiani, kun vaihtoehtokin on.

Vierailija
16/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Joku voi syödä raakaa lepakonlihaa ja sanoa että olipa hyvää.

Hyvien laskiaispullien kanssa noilla ei ole mitään tekemistä. Ne ovat tekeleitä. Eivät aitoja asioita.

Vierailija
17/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onnistuu oikein hyvin. Kookosmaitopurkista pitää ensin valuttaa se neste pois jotta jää se rasvaosa ja se kerma sit vatkataan. Tulee ihan vaahtoa. Ja pullat nyt kevyesti leipoo leivontamargariiniin ilman kananmunaa :) Ja jos osaa niin tulee hyvää, vaikka joku epäilis ;)

Mulla on pirkka parhaat-kookoskermaa. Pitääkö olla jääkaapissa ennen vispaamista?

Vierailija
18/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappikylmä kookoskerma vatkautuu hyvin, mutta maku on hyvin kookoksinen. Makuasia toki, sopiiko omaan laskiaispullaan vai ei.

Vierailija
19/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, miksei? Maitoa en voi käyttää ja pelkkä ajatuskin jonkin eläimen äidinmaidosta on aika ällöttävä. Tai joku kanan munasolun syöminen. Myönnän, että ennen en nähnyt siinä mitään outoa tai ällöttävää, mutta nyt muutaman kuukauden vegaaniuden opettelun jälkeen ajattelen eri tavalla. Olen myös eläinrakas, enkä tosiaan halua, että eläimet kärsivät ja kuolevat minun takiani, kun vaihtoehtokin on.

Tiedätkö mikä ajatus minusta on ällöttävä? Se että naisista vuotaa verta kuukausittain ja sen lisäksi jotain oksettavaa limaa.

Vierailija
20/29 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa korpeaa pahasti, että kaikilla ei ole sama ruokavalio kuin heillä. Mitä se teiltä on pois?

Minua ei vaivaa hyvien kasvisten syöminen. Minua vaivaa teidän naurettavat väitteenne että ”kaikki on yksi yhteen korvattavissa vegaanisella” ja HYVÄÄ

TULEE 🤦🏻‍♂️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi