Hermo menee. Mies on vaan nukkunut ja räplännyt puhelinta koko päivän.
Mä oon koittanut viihdyttää oman viisivuotiaan lisäksi HÄNEN kaksivuotiasta. Nyt sain onneksi päikkäreille. Ollaan ulkoiltu, leikitty ja laitettu ruokaa. Lisäksi oon siivonnut ja laittanut pullataikinan nousemaan. Koen oloni kotiorjaksi. Ja ei -ei ole sanonut edes hyvää ystävänpäivää
Kommentit (18)
Keskustelun paikka, kuulostaa hyvin ikävältä ja epäreilulta.
Mistäs oot tuollaisen kultakimpaleen löytänyt? Me ollaan yhdessä miehen kanssa käyty jo halkoja hakkaamassa ja just laitettiin ruoka leivinuuniin muhimaan.
Masentunut. Juokse. Sun ei tarvi toisten kakaroita alkaa elättämään
Meillä sama juttu. Mutta ei ole kuin yksi yhteinen lapsi. T. Ammattivalittaja
Ei kannata alkaa kotiorjaksi. Etkö tätä jo ensimmäisessä suhteessa oppinut? Toinen jo kierroksessa ja tämmöistä menoa?
Meillä ei onnistuisi, saisi valita joko yhteisiin askareisiin osallistumisen tai pois lähtemisen. Mä en mitään homepersettä alkais katselemaan
Arvaa mitä muuta? Sen sijaan, että uhriudut täällä, niin kannattaa sanoo sille ukolle, että nostaa sen ahterin ylös ja hoitaa tenavaansa. SEN VOI VAIKKA SANOO VÄHÄN KOVEMPAA, JOS MUUTEN EI MEE PERILLE.
Miks hemmetissä teet noin?
1. Mies ei välttämättä edes tiedä, että on ystävänpäivä. Miehiä ei tällainen kaupallinen romanttinen hössötys kiinnosta.
2. Jos sinulla on asiasta paha mieli, niin tilannetta ei auta ollenkaan vauva palstalla meuhkaaminen. Mene ja kerro miehellesi, että ystävänpäivänä pitää osoittaa oma miehisyytensä sen verran, että ostaa kaupasta kukkia naiselle tms.
3. Jos mies on aina sunnuntaisin flegmaattinen ja tylsä, otat asian puheeksi hänen kanssaan ja löydätte tilanteeseen ratkaisun. Vauva palsta ei parisuhdeonglemianne korjaa.
Vai olisiko tämä provo, jonka tarkoitus on kerätä haukkumisviestejä, koska olet hommannut itsellesi miehen, jolla on noin pieni lapsi? Suhde alkoi varmasti pettämisestä, kun mies ei saanutkaan seksiä juuri synnyttäneeltä ex-vaimoltaan.
Älä passaa miestä ja valitse mies, joka on alun alkaenkin oma-aloitteinen ja aktiivinen. Jos mies on eronnut noin pian lapsen syntymän jälkeen, niin kyllähän se on ihan selvä merkki siitä, ettei hänestä ole perheenisäksi.
Kuuleppa,siellä keittiön alakaapissa on niitä isoja mustia jätesäkkejä ja ikean kasseja. Pakkaa ne sillä aikaa kun taas nukkuu hänen tavaroillaan ja nosta eteiseen.
Arvaa mitä. Minun mies hoitaa omassa kodissaan omaa lasta. Minä en alkaisi kenenkään lastenhoitajaksi. Enkä pullan leipojaksi.
Meillä teini sormettaa kokoajan ja joka paikassa, sohvalla, huoneessaan ja jopa mummolan kahvipöydässä jouduin sanomaan että pidä nyt ne näppisi kurissa, viisi minuuttia ja taas mennään, raivostuttavaa.
T: Huolestunut mamma
Vierailija kirjoitti:
Meillä teini sormettaa kokoajan ja joka paikassa, sohvalla, huoneessaan ja jopa mummolan kahvipöydässä jouduin sanomaan että pidä nyt ne näppisi kurissa, viisi minuuttia ja taas mennään, raivostuttavaa.
Sormettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormettaa?
Tavallista vahvempi seksivietti? Sanoisin, että pakkomielle jopa, täydellisen häpeämättömyyden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormettaa?
Tämä päivä on rakkauden juhlaa. Kai sitä itseään kohtaan saa fyysistäkin rakkautta osoittaa?
Olen jo sen ikäinen, että minulla tuskin enää koskaan tulee olemaan miestä, jolla on pieniä lapsia.
Mutta ajattelen niin, että jos nainen äitinä ottaa äidin roolia myös kumppanin lapsen suuntaan, niin miehen tulisi olla isän roolissa. Yksinkertaistaen, vanhemman roolissa. (Ei tarvitse viedä biologisen vanhemman roolia..) Parasta olisi, jos näistä rooleista voisi puhua avoimesti, eivätkä ne olisi pelkästään sanattomien oletusten varassa. Miehen tulisi vähintään olla isä omalle lapselleen, ottaa aktiivisesti isän rooli ja vastuu.
Nyt vaikuttaa siltä, että ap:n mies on hukassa isän roolinsa kanssa. Ap:n kaltainen nainen on hänelle pelastus. Mutta ap:lle ei nyt jakaudu muumikarkit tasan.
Arvaa mitä? Jokainen saa itse valita puolisonsa! Eiks oo hieno uutinen!