Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lakkasit ymppäämästä hiuksiisi kaikenlaista tököttiä ja ryhdyit shampoo-hoitoaine -linjalle?

Vierailija
14.02.2021 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ympännyt hiuksiini mitään.

Vierailija
2/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena laitoin hiuksiinjätettävää hoitoainetta ja hiuksia silottavaa ainetta, ja sen lisäksi muotovaahtoa. Nykyisin vain shampoo ja hoitoaine. Nuorena myös pidin usein ponnarilla tai puoliksi kiinni, yöllä letillä, mutta nykyisin aina auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v

Vierailija
4/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Teini-ikäisestä siihen asti käytin hiusten pituudesta riippuen kaiken maailman vahoja ja suihkeita ja vaahtoja ja ennen kaikkea lakkaa. Lopetin silloin myös värjäämiseen.

Nyt 30v ja tekisi mieli taas vähän panostaa, kun nuoruuden luontainen hehkeys on karissut... Luomutukka ei näytä enää freesiltä vaan tätimäiseltä.

Vierailija
5/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aloittanut vasta näin nelikymppisenä :)

Vierailija
6/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ikinä lopettaa. Tyhmät hiukseni valuvat sähköisinä ja löysinä pitkin päätä jos en ymppää niihin tököttejä.

Vierailija
7/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35. Loppui myös värjääminen, kyllästyin kerralla kaikkiin tökötteihin.

Vierailija
8/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvoittuva hiuspohja. Sen vuoksi teinistä asti käyttänyt muotovaahtoa ja tällä hetkellä sen lisäksi muitakin tököttejä. Noilla tököteillä mahdollistan sen, että pesupäivä on joka toinen päivä. Jos en käyttäisi mitään, hiukset näyttävät jo yhdessä päivässä likaisilta, koska minulla rasvoittuu niin nopeasti.

Olen nelikymppinen.

Vierailija
9/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan oppinut käyttämään. Jotenkin lakat ym. saa hiukset tuntumaan tahmeilta ja likaisilta, tekee vaan mieli mennä suihkuun :D N32

Vierailija
10/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan käyttänyt tököttiä/laittamalla laittanut tukkaa. Latvoihin laitan välillä öljyä ettei ole niin sähköiset ja liimaannu naamaan, tukka onkin 99% aina kiinni.

Vierailija
11/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit pahan. Nuorena en käyttänyt. Jossain välissä käytin vähintään muotovaahtoa. Sen käyttö loppui kun tuli harmaa sen verran paljon et aloin blondaamaan. Muistaakseni tummaa väriä käyttäessäni käytin muotovaahtoa sekä satunnaisesti kiinnettä. Vai käytinkö?

Vierailija
12/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en aloittanutkaan. Tököteistä on vain haittaa. Ponnarille ja menoksi.

Vierailija
13/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tököttejä? Jos suoristan hiukset, laitan sitä lämpösuoja-ainetta ja jos pitää tehdä tiukka nuttura esim juhliin, laitan lakkaa. Siinä on ainoat tökötit, mitä olen koskaan käyttänyt. Vai lasketaanko tähän hiusvärit mukaan? 

Vierailija
14/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 35+. Värjään kyllä hiuksia edelleen, mutta ehkä tästäkin tavasta voisi vähitellen luopua.

Vierailija
15/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä kampaajalla 18-vuotiaana ja silloin loppui lämpösuojien ja kiiltosuihkeiden ja muotoilutuotteiden käyttö. Tykkään kyllä edelleen vanhojen loputtua testata jotain uutta hoitoainetta ja shampoota melkeinpä joka kerta, mutta mitään kalleimpia kampaamotuotteita en osta ja hiuksia en ole värjännyt vuosikausiin.