Liikunnan sekaryhmässä mies tiukoissa trikoissa munasuojat jalassa
Mitä mieltä olette että jumpassa on mies joka pitää munasuojia trikoiden alla. Ohjaaja ei ole sanonut mitään,
Kommentit (508)
Just oli uutinen että oli penis murtunut jossain rajussa urheilussa. Munasuoja suojaa vaikkapa just murtumilta.
Mun ryhmässä on mies ihan järkyttävällä vehkeellä. Asetellu pitkin reittä. Välillä mies on kaksin kerroin kun alkaa seistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ryhmässä on mies ihan järkyttävällä vehkeellä. Asetellu pitkin reittä. Välillä mies on kaksin kerroin kun alkaa seistä.
Eli olisi mukavampi jos käyttäisi alasuojaa.
Munasyndi estää vahingossa stondaamisen jos sattuu kamelinvarvas näkökenttään.
Mulla rupesi kerran jöpöttämään tatti sinisenä Saksassa alastonsaunassa kun edessä lauteilla maannut daami nosti jalat kattoon ja vahingossa vilkaisin karvatonta piirakkaa. Jouduin istumaan kippurassa löylyt loppuun kunnes pillupyllistäjä oli häipynyt.
Vierailija kirjoitti:
Just oli uutinen että oli penis murtunut jossain rajussa urheilussa. Munasuoja suojaa vaikkapa just murtumilta.
Voisiko jumpassa käydä niin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jumpan ohjaajan olisi pitänyt sanoa? Kun aloituksessa todetaan, että ohjaaja ei ole sanonut mitään. Mikä ongelma siinä on, jos mies pitää trikoiden alla alasuojaa?
Mitä ohjaajan olisi ap:n mielestä pitänyt sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se munasuoja ollut, vaan vaippa. Minullakin on vaippa. M62
Kyllä monet käyttävät munasuojia, jotkut toiset käyttävät vaippoja.
Näyttää siltä, että jotkut naiset käyttävät lady-mallin alasuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko alasuojan käyttämisen takana mikä syy?
On. Jos joku potkaisee munille tai jotain muuta vastaavaa tapahtuu niin ei koske niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Omassa liikuntaryhmässä on muutamia miehiä, jotka käyttää alasuojaa tiukkojen trikoiden alla. Mukavampaa olla niiden lähellä kuin niiden, joiden peniksen kooon vaihtelua voi seurata jumpan aikana. Aina ei tunnu kivalta olla vieressä, kun tuntematon mies on vieressä trikoissa puoliheijarissa.
Alasuojaa pitäisi käyttää aina trikoiden kanssa.
Minusta on mukavampaa, että alasuoja estää näkemästä. Erektiot eivät näy ja alasuoja on mukava päällä.