Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää ystävänpäivää kaikille vapaaehtoisesti ystävättömille!

Vierailija
14.02.2021 |

Perustetaanko oma tukiryhmä? Sellaisille siis, jotka eivät koe itseään yksinäiseksi eivätkä kaipaa ystävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin sinulle.

Vierailija
2/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusbiisi:

Olen onnellinen nainen

En tee mitään tee en

Katso telkkaria en

Vuokravideoita en

Paiski hommia

en

Solmi tuttavuuksia

Mulla on vain yksi ilme se ei

Ole surullinen eikä

Se ole iloinen se vain

Jäi kasvoilleni eilen enkä viitsinyt sitä enää muuttaa

Olen onnellinen

Olen onnellinen

Olen onnellinen

Onnellinen nainen

En tee mitään

Laita luuriini kiinni en

Kaipaa rakkaitani en

Enkä toivo että joku minua kaipaisi

Mulla on vain yksi huone se ei

Ole kovin suuri

Syön silloin kun tulee nälkä

Yleensä aina samaa

Ja juhlin liikaa jos mua huvittaa

Olen onnellinen

Olen onnellinen

Olen onnellinen

Onnellinen nainen

Pitkään se vei

Vihdoin voin sanoa

Hei hei

Ilman että jään miettimään

Niitä jotka taakseni jää

Olen onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin toivottaisit hyvää äitienpäivää vapaaehtoisesti lapsettomille. Mihin tarvitset tukiryhmää, jos olet valintaasi tyytyväinen?

Vierailija
4/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olen myös vapaaehtoisesti sinkku.

Vierailija
5/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävätön, mutta en tiedä olenko vapaaehtoisesti, tuntuu että on pakko olla. En osaa olla ystävä, enkä tunne ansaitsevani ystävää. Kaikki aika minkä käyttäisin jonkun ihmisen kanssa olisi pois ajasta, jonka hän voisi käyttää jonkun toisen paremman ihmisen kanssa.

Vierailija
6/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ystävätön, mutta en tiedä olenko vapaaehtoisesti, tuntuu että on pakko olla. En osaa olla ystävä, enkä tunne ansaitsevani ystävää. Kaikki aika minkä käyttäisin jonkun ihmisen kanssa olisi pois ajasta, jonka hän voisi käyttää jonkun toisen paremman ihmisen kanssa.

Minä en myöskään halua kuormittaa ketään enkä varastaa energiaa keneltäkään.

Vierailija
7/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää aivan vallan mainiosti töiden ja harrastustoiminnan kautta tuleva "yhteenkuuluvuus" mitä laumaeläin sisimmältään aina jollain tasolla kaipaa säilyttääkseen mielen tasapainon. Ja töiden sekä harrastusten kautta hyvänpäiväntutut tulevat luonnollisesti silmille hyppäämättä ja ilman velvoitetta ystävystyä sen syvemmin.

Toimii minulle, muuten nautin omasta seurastani ja siitä, että saan viettää oman aikani juuri niin kuin haluan. Yksin, omasta seurasta nauttien. Tiimityö ja ryhmäharrastaminen tietyllä tavalla virkistää, muuten vietän vapaa-aikani yksin liikkuen, lukien ja harrastan perhosia, geologiaa, maalaamista, piirtämistä ja kirjoittamista. Ei ole elämä tylsää, nautin. Niin ja olen myös sinkku nyt neljättä vuotta ja voisin vaikka jäädäkin "vanhaksi piiaksi", en kaipaa parisuhteeseen ollenkaan. Elämä on ihanaa juuri nyt oman itseni kanssa :) 

N32

Vierailija
8/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin, mutta miten varmistetaan että ei ystävystytä toisten samanhenkisten kanssa?

Vierailija
9/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ystävätön ei tee noin hulluja aloituksia.

Vierailija
10/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele oikeasti ystävätön? Minä en voi kertoa kenellekään elämästäni tai ottaa yhtäkkiä yhteyttä johonkuhun.

Vierailija
11/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele oikeasti ystävätön? Minä en voi kertoa kenellekään elämästäni tai ottaa yhtäkkiä yhteyttä johonkuhun.

*Kehenkään

Vierailija
12/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaipaa ystävää mutta kaipaat tukiryhmää...? Mitäs ne kanssasi samalla tavalla ajattelevat saman tilanteen jakavat ihmiset siellä ryhmässäsi sitten pian ovat, jos eivät uusia ystäviäsi? Millaista se tukiryhmän toisten tukeminen on, jos ei ystävällistä? Miten pidät huolen ettet ala välittämään kenestäkään ystävänä tai vahingossa jaa itsestäsi liikaa ja tule luottaneeksi muihin ihmisiin? Vaikka pitäisitte yhtyettä ainoastaan tuon tukiryhmän tiimoilta, kyllä siinäkin yhteisöllisyyttä varmasti syntyy jos on pieni porukka. Vai pysyttekö anonyymeinä ja olette varmuuden vuoksi toisillenne välillä ilkeitä ja etäisiä tarkoituksella, ettei synny kavereita? :D