Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamukivaa

Vierailija
14.02.2021 |

Aamukahvin jälkeen köllähdin mieheni kainaloon sohvalle. Sivelin ehkä vähän viileällä kädelläni hänen reittään. Kuin vahingossa hipaisin kiveksiä. Penis värähti. Otin palleista ronskimman otteen ja tunsin, että ne olivat täyttyneet toissa illan tyhjennyksen jälkeen. Puristelin niitä ja huomasin, että kalu alkoi kasvaa. Rupesin hyväilemään nuppia, mies tuntui nauttiman. Kulli koveni ja koveni, kun käteni lypsi sitä. Mies liikutti lantiotaan. Tunsin itseni kostuvan. Jatkoin runkkaamista ja ihailin ääneen mieheni upeaa seisokkia. Mies kiihdytti lantionsa liikettä, käteni puristui tiukasti kullin ympärille. Nuppi kostui... Tunsin, että mieheni laukeaa ihan kohta. Vielä muutama veto, noin. "Jatketaan illalla loppuun", sanoin ja nousin. Mies tarttui niskaani ja painoi pääni jalkoväliinsä, kalu upposi suuhuni. Imaisin muutaman kerran tummanpunaista nuppia. "Illalla loppuun", sanoin kiusoitellen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää ensin kiusoitella ja sitten jättää kesken! Olisit vaan ottanut ne mällit suuhusi ja mumissut ”illalla lisää”!

Vierailija
2/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävää ensin kiusoitella ja sitten jättää kesken! Olisit vaan ottanut ne mällit suuhusi ja mumissut ”illalla lisää”!

😘 Hyvää kannattaa odottaa. Ei pidä olla kärsimätön "kaikki mulle heti" -tyyppi. 😉

Aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘 Hyvää kannattaa odottaa. Ei pidä olla kärsimätön "kaikki mulle heti" -tyyppi. 😉

Aapee

Seksiä ei voi säästää. Tätä olen yrittänyt selittää vaimolle, mutta ei sekään tajua.

Vierailija
4/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Seksiä ei voi säästää. Tätä olen yrittänyt selittää vaimolle, mutta ei sekään tajua.

No useimmat miehet tekevät noin naiselle jatkuvasti, eikä jatkoa edes kuulu..ja sitten ihmetellään kun halut loppuu.

Vierailija
5/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Älä ole noin tosikko. Tässä on nyt kyse pienestä kiusoittelusta, seksuaalisesta virittäytymisestä. Ajatus siitä, mitä illalla on luvassa, kihelmöi ja kiihottaa. Aamukivaa seuraa pitkin päivää huomaamattomat kosketukset, vihjailevat puheet jne. Illalla tämä saavuttaa sitten kliimaksin.

Vierailija
6/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Tosi tyhmää.

Peeaaa

Vierailija
7/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee

Tämä on aivan totta. Seksin siirtäminen tarkoittaa menetettyä seksiä, koska seksin jälkeen tulee uusi seksi. Mitä enemmän jätät sitä käyttämättä, sitä vähemmän harrastat seksiä. Elämässä on toki paljon muutakin kuin seksiä. Mutta silti.

Vierailija
8/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites se meni pussipysäkin takana tots noinaa, a mhammed riisui väkisin  alak ik. tyttöä ja kouri sekä yhtyi suoraan hänen peräaukkoonsa. eikä tainnut saada illalla lisää

Voiko avata hieman, miten tämä viestisi linkittyy edellä olevaan keskusteluun?

Vierailija
9/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa kiusoittelua. Ton kun vielä toistaa niin jestas sitä orgasmia ja sperman määrää sitten kolmannella kertaa.

Vierailija
10/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin se pitää tehdä, puolin ja toisin. Mun mies useammin kiusaa mua noin. Se on ärsyttävää siinä hetkessä, mutta hän tietää että olen illalla todella himokas. ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi