Mies: pidättekö kivesten hyväilystä?
Eli haluatteko että niitä hyväillään ja jos, niin miten?
Kommentit (42)
Itse pidän kyllä todella paljon! Suihinotossakin on todella ihanaa, kun välillä vaan nainen nuolee kasseja ja antaa kädellä hyvää penikselle <3
Pidän aina kassit hyvin sheivattuina, ja vaimo kyllä huomioi niitä mielellään!
M40
Pidän kovasti hellästä puristelusta, välilihan ja kivespussien silittelystä ja pallien nuolemisesta. Väistämättä yleensä aiheuttaa naisen tekemänä kihelmöintiä niiden sisällä.
Rakastan sitä. Kivesten alta ylöspäin kemmenellä aaahh.. Samalla kun suihin. Vaimoni ei sitä halua minulle suoda. Turbolover50
M53 kirjoitti:
Minun kiveksissäni ei ole juurikaan tuntoa. Ne ovat suunnilleen yhtä erogeeniset kuin kantapääni.
On niitä joku tyttö joskus nuollutkin, mutta se aiheuttaa minulle vaan noloutta ja myötähäpeää.
Erikoinen syy tuntea myötähäpeää se, että toinen kokeilee mikä saa sut eniten syttymään. Itse en saa mitään kiksejä rintojen suutelemisesta/imemisestä/nuolemisesta, vatsanikin on herkempi. En silti ole koskaan tuntenut myötähäpeää siitä, että mies välillä niitä hyväilee.
"Minun kiveksissäni ei ole juurikaan tuntoa. Ne ovat suunnilleen yhtä erogeeniset kuin kantapääni.
On niitä joku tyttö joskus nuollutkin, mutta se aiheuttaa minulle vaan noloutta ja myötähäpeää."
Voisit kokeilla olla viikon laukeamatta ja sitten kun seuraavan kerran rakastellessa lähestyt huippuhetkeä, nainen pamauttaa ennen siemensyöksyä kunnon läpyn lämmenellä palleille. Läpy on täysin vaaraton, mutta täysiin palleihin se sattuu vieläkin enemmän. Sillä hetkellä tiedät, onko pallit tunnottomat.
Ja bonuksena välitön laukeamisen tarve peittyy vihlovaan migreeninkaltaiseen särkyyn joka voi levitä koko alavatsan seudulle. Menee kuitenkin minuuteissa ohi ja sitten haluaa ja panettaa vieläkin enemmän. Kauankohan läpyjä voi toistaa niin, että se pitkittää tuota laukeamista kerta toisensa perään?
Mulla kutittaa jos koskee välilihaan, ja kivesten hyväilystä en itse saa mitään. Jos nainen kiveksiä hyväilee, nuolee, pussaa, niin ei se negatiiviselta tunnu tai en kutia, mutta en myöskään saa mitään lisäkiksejä siitä.
Miten ihmiset ovatkin niin erilaisia...Mun miestä kutittaa, vaikka tekis kuinka rauhallisesti ja eri liikkein. Samoin ne sisäreidet. Ja ne ois paikkoja joita just tykkäisin hivellä ja suukotella.
Meitä on tässäkin asiassa laidasta laitaan. Itsellä melko herkät, eli hellä käsittely toimii, mutta yhtään kovempaa käsittelyä ei kestä ollenkaan, koska sattuu.
En
Hyvin helposti vaan sattuu.
Hyvin kevyt silittäminen saattaisi toimia, ehkä.
Oma mies tykkää kovastikkin. Tietenkään ei saa puristella kovaa. Itse pidän todella paljon kasseista, jotka jo kireänä pullottavat. Otan myös suuhun ja nuolen, samalla kun käsi hoitaa itse kalua. Ja mies tykkää todellakin!
Minulla tulee sellainen vähän kihelmöivä tunne jos pitää kasseja kämmenellä ja hieman puristaa. Kyllä se tehostaa seksiä. Tykkään myös jos välilihaa taputtelee ja hivelee samalla.
Vaimollani on hyvin pienet ja pehmeät kädet. Tykkään kun lämmittelee pusseja niin että alkavat roikkua ja sitten pehmeästi hieroo ja venyttelee.
pallit suuhun ja kielellä hyväily samalla tuntuu hyvältä.
Kyllä. Tuon takia käytän reppua kauppareissuilla että kädet on vapaana touhuamaan.
Kyllä, se on aivan mahtavaa. Varkinkin molemmat pallit naisen suussa ja imee niitä !!! AAHH
Tykkään kovasti pussien hellästä puristelusta, silittelystä ja nostelusta, jos ne ovat roikkuvassa tilassa. Kiihottaa, jos nainen tekee sitä minulle.
Tykkään, semmoinen kevyt ja hellä.
Ehkä yks parhaimmista on jos nainen matalalla kontillaan ja pannaan takaapäin, näin pallit osuu ihanasti naisen kantapäihin ja saa kivat rapsutukset kun heiluu.
Kivesten hyväily on parasta. Kieli ja koko suu on siihen paras. Jos ahnaalla suulla ja kielellä nuolee pallien ja pyllynreiän väliä, niin kivikova erektio on taattu. Jos antaa vielä käsihoitoa samaan aikaan pitää olla varovainen, ettei laukea ennenaikaisesti.