Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä julkkikset, yrittäjät jne. ovat näyttäneet todelliset kasvonsa koronapandemian aikana?

Vierailija
13.02.2021 |

No siis Vesalasta tietenkin tuli mieleen tällainen kysymys.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsanmäet, Parikka ja Jethro. Eikä hyvässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski, hyvässä:

Iskelmäsuosikki Tauski, 58, eli Tauno Peltonen kertoi Iltalehdelle tammikuussa menettäneensä koronarajoitusten takia 150 000 euron ansiot, koska normaaleja keikkoja ei ole voinut tehdä.

– Virusta ei pysty nitistämään muuten kuin että suljetaan kaikki, mitä suljettavissa on. Mutta tosiasia on, etten ole korona-asioissa asiantuntija, olen vaan laulaja. Olen itse keskittynyt lähinnä luomaan uusia lauluja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fb215c70-3d3f-40d3-9648-2408ad…

Vierailija
44/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martti Suosalo näytti ahneutensa ja varakkuutensa. Sikäli harmi, että olen ihaillut häntä näyttelijänä.

Hän on tehnyt paljon töitä ja on varakas. Mitä pahaa siinä on?

Tässä tapauksessa varmaan se pelisilmän puute, kun itkee lehdessä sitä, että joutui myymään sijoitusasuntonsa. Ymmärrän että häntä varmasti harmittaa, mutta aika moni muu on joutunut myymään oman ainoan kotinsa, joten ei heru Martille sympatiaa.

Vierailija
45/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerin läski oli ensimmäisenä vinkumassa tukea, vaikka on poskettoman rikas.

Pikaruokaketju Hesburgerin perustaja Heikki Salmela lakkauttaisi kaikki yritystuet Suomessa. Lännen Median haastatteleman Salmelan mielestä yritystuet eivät kuulu markkinatalouteen eivätkä yrittäjät tarvitse euroakaan julkista rahaa.

https://www.kaleva.fi/hesburger-pomo-lakkauttaisi-kaikki-yritystuet/176…

Vierailija
46/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerin läski oli ensimmäisenä vinkumassa tukea, vaikka on poskettoman rikas.

Pikaruokaketju Hesburgerin perustaja Heikki Salmela lakkauttaisi kaikki yritystuet Suomessa. Lännen Median haastatteleman Salmelan mielestä yritystuet eivät kuulu markkinatalouteen eivätkä yrittäjät tarvitse euroakaan julkista rahaa.

https://www.kaleva.fi/hesburger-pomo-lakkauttaisi-kaikki-yritystuet/176…

Kummasti ne yrittäjien voitot on aina yksityisiä, mutta sitten yhteiskunnan pitäisi maksaa tappiot.

Vierailija
47/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki julkkiskokit Alen, Välimäki, Aihinen

Vierailija
48/48 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kulttuuriala. Valittavat vaikka pankkitilillä olisi kuinka paljon rahaa. Kortistoon joutavat kuten muutkin duunarit, ei ne ole sen parempaa väkeä, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän