Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A P U A !!!*** 10 KK ikäisen vintiön nukuttamiseen***

07.08.2006 |

Meillä tilanne alkaa olla toivoton..Onko tämä sitten sitä eroahdistusta vai mitä ja onko unikoulu eroahdistuksen aikana järkevää tai omaan huoneeseen siirtäminen..??

Meillä yösyönnit jäi 5 kk ja tähän asti on vedelty melkein kokonaisia öitä paitsi nyt kun tyttö keksi miten pääsee äidin viereen.

Nukuttamiseen menee 2 h,niinkuin eilenkin.Välillä annetaan huutaa,ei auta,nousee reunaa vasten seisomaan,rampataan vuorotellen laskemassa vauva jaloiltaan ja peitellään ja pidetään kädestä.Tätä rumpaa kestää reilut pari tuntia.Siinäpä se ilta sit meneekin.Välillä nukahtaa mutta herää HETI kun huoneesta lähtee.

Yöllä sit pomppii vähän väliä ylös,ei auta jos tutin laittaa,otin viereen 24.00 maissa,siihen nukahti,laskin sänkyyn,sama homma.Sitä muutaman kerran.

Kunnes nukuttiin samassa sängyssä kaikki että mies jaksaa lähteä töihin.

Siis kamala pattitilanne !!!

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?Sanokaa jos siirto omaan huoneeseen auttaisi niin siirrän jo tänään.Tai unikoulua,miten se käytännössä toteutetaan.(Seinänaapuri)Mitenkään kipeänoloinen lapsi ei ole vaan vaikuttaa kun olisi hirveä hätä äidin luo.

Onko tämä jokin kehitysvaihe kun nyt tajutaan että äitikin on olemassa..? :D Vai mitä??

KIITOS ETUKÄTEEN !!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eroaa siinä, että iltaisin nukkumaanmeno sujuu vielä aika mutkattomasti. Imetän ja laitan omaan sänkyyn. Saataa itkeä vähän, mutta yleensä nukahtaa aika nopeasti jos on tarpeeksi väsynyt (n.klo20.30-21). Mutta yöllä n. kolmen tunnin unien jälkeen alkaa huuto. Maitoa en yöllä ole nyt pariin viikkoon antanut eli unikoulua ollaan siinä mielessä pidetty. Vielä ei ole toivottua tulosta tullut eli poika heräilee itkemään, nousee pystyy ja haluaa sängystä pois. Mies on hoitanut useita öitä, eikä ole nostanut sängystä pois häntä. Silloin kun minä olen hoitanut yöt, niin nostan pojan syliini (en kuitenkaan imetä) ja hän rauhoittuu heti eli mistään kivusta ei ole kysymys. Sitten kun yritän laittaa takaisin sänkyyn, huuto alkaa kahta kauheampana. Itse olen päätynyt (psykologiaa lukeneena) siihen lopputulokseen, että kysymys todellakin on eroahdistuksesta, joka purkautuu yöllä huutona. Päivällä poika on alkanut olemaan aika paljon minun perässäni, joten sekin kertoisi tästä kehitysvaiheesta.

En osaa oikein siis auttaa, ajan pitää vain antaa kulua. Ja tietty valvomista kannattaa vuorotella miehen kanssa, jos mies vain jaksaa työn ohessa heräillä yöllä. Itsellä ainakin tämä kuukauden kestänyt jatkuva heräily alkaa kiristämään päätä jo todella. Päiväunia en voi (enkä oikein osaakaan) nukkua, kun on kaksi leikki-ikäistä lisäksi hoidettavana...

Voimia!

Vierailija
2/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt noin 10,5kk:ta ja kuukauden verran herännyt joka yö itkuun, kun otan sänkyyn viereeni niin jatkaa heti unia aamuun saakka. Oon laittanut eroahdistuksen piikkiin, koska päivällä alkanut kamalasti halailemaan ja seuraa joka paikkaan äitiä. Ennen suurinpiirtein vähät välitti musta :)

Ei kyllä varmastikkaan mikään paras konsti tämä viereen ottaminen, mutta niin saadaan edes rauhalliset yöt. Muuten valvoo tunti tolkulla ja huutaa eikä saada nukuttua miehen kanssa juuri ollenkaan.

Tää on vaikuttanut meillä myös päiväuniin, koska niiltäkin heräilee itkuun ja sylissä nukahtaa melkein aina takaisin. Eilen laitoin meidän sängylle nukkumaan päiväunia ja tyttö nukkui pitkästä aikaa noin kolmen tunnin päikkärit. Laitoin nyt päiväunille mun paidan tytölle kaveriksi, saa nähdä auttaako mitään (jostakin luin, että siitä voisi olla apua).

Uskon, että aika tosiaan tämänkin " parantaa" , mutta jos jollakin olisi hyviä vinkkejä niin otetaan kyllä mielellään vastaan. Oli myös helpottavaa lukea, että muilla samanikäisillä on tätä samaa. Siitä tietää, että se on taas tämmönen vaihe...

Koitetaan jaksaa!

T:Miba ja neiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että on muitakin. :)

Viereen ottaminen ei sinänsä ole ongelma,mietin vaan että nyt tämän jälkeen ei nuku enää ollenkaan omassa sängyssään kun tietää pääsevänsä meidän viereen huudettuaan tarpeeksi..Voihan vitsi !! :D