Foodora on kyllä tosi surkea verrattuna Woltiin, ei ihme että Foodoran täytyy tehdä ilmaisia kuljetuksia pysyäkseen mukana kilpailussa
Foodorassa ei voi käytännössä mitenkään seurata homman etenemistä tilauksen jälkeen. Vaikka on laittanut että kontaktiton toimitus niin siellä rimputetaan ovikelloa ja potkitaan ovea 5min ajan.
Sitten ei ole mitään asiakaspalvelua, chatin etsimiseen menee noin puoli tuntia ellei tyydy ''usein kysyttyjen kysymyksien'' vastauksiin. Ja kun sinne chattiin lopulta pääsee, niillä ei ole mitään tietoa mistään ja kehottaa ottamaan yhteyttä suoraan ravintolaan. Mitään hyvityksiä ei myöskään tule.
Kommentit (12)
Mulla on kyllä kokemus ollut foodorasta ihan hyvä.
Foodora joutaakin kuolla pois. Nykyaikana jos asiakaspalvelua ei ole, ei vaan kertakaikkiaan pärjää.
Nyt on kyllä niin puppua että. Wolt ja Foodora ovat ihan yhtä hyviä ja monet paikat käyttävät molempia. Itse katson kummasta saa halvemmalla ja tilaan sieltä.
Woltit ja foodorat imee ravintoloilta tulot, ovat oikeita stanan vitsauksia! Varsinkin, kun nyt muutenkin tekee ravintoloilla tosi tiukkaa. Röyhkeää!!
Vierailija kirjoitti:
Woltit ja foodorat imee ravintoloilta tulot, ovat oikeita stanan vitsauksia! Varsinkin, kun nyt muutenkin tekee ravintoloilla tosi tiukkaa. Röyhkeää!!
Tämä on totta, mutta kun todella moni ravintola ei tarjoa edes omia nettisivujaan, saati mahdollisuutta tilata heiltä ruokaa kotiovelle suoraan edes puhelimitse (ilman välikäsiä). Tai sivuilla/Facebookissa on vaan maininta, että käytä Woltia/Foodoraa. Tämä johtuu varmasti osaksi siitä, ettei ole resursseja järjestää itse kuljetuksia, mutta ravintolat saavat osaksi kyllä syyttää tästä vain itseään. Jos ravintola tarjoaa hyvät nettisivut ja puh.numeron, mikä mahdollistaa tilaamisen edullisemalla kuljetuksella (tai jopa ruoalla), kuin välikädet, asiakkaat eivät edes tarvitsisi Wolttia tai Foodoraa. Olettaen toki, että maksaminen on mahdollista myös kortilla.
Kyllä itse ainakin olen voinut seurata etenemistä tilauksen jälkeen ja nähnyt kartalta missä kohtaa kuljettaja tulee?
Sain myös hyvityksen, kun kerran tuli väärä juoma ja laitoin viestiä kyseiseen puljuun.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Wolttia tai Foodoraa ei tulisi edes syötyä useamman ravintolan ruokia (koska ovat niin kaukana, eikä ole autoa). Olisiko se sitten parempi, ettei tuloja lainkaan?
Foodoran appissa on sellainen vika, että se hukkaa rapun ja huoneiston numeron. Sitten ne aina soittaa pihalta. Wolt toimii hyvin ja on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Foodora joutaakin kuolla pois. Nykyaikana jos asiakaspalvelua ei ole, ei vaan kertakaikkiaan pärjää.
Eiköhän se paska aspa ole enemmän sääntö kuin poikkeus. Tosi kivaa niille joitten elinkeino riippuu googlesta, facesta, uberista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Wolttia tai Foodoraa ei tulisi edes syötyä useamman ravintolan ruokia (koska ovat niin kaukana, eikä ole autoa). Olisiko se sitten parempi, ettei tuloja lainkaan?
Niinpä. Noilla on ihan peiliin katsominen kun ihan itse ovat antaneet noitten parasiittien vallata markkinat. Sama juttu taksien ja hotellien kanssa.
Foodora on ihan ok, mutta Wolt huomattavasti nopeampi. Woltissa harmittaa kallis kuljetusmaksu, silti tulee käytettyä sitä ti foodoraa 50/50.
Yksi muutos minkä toivoisin Woltin tekevän, on että läheteille voisi antaa äpin kautta tippiä toimituksen jälkeen. Tyhmää antaa vaikka 2€ lähetille etukäteen... Joskus ollut tosi kiva lähetti, jolle olisin halunnut jälkeenpäin tipata.