Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään aikaiseksi kun mies on kotona. Yksin siivoilen ja puuhailen,

Vierailija
13.02.2021 |

mutta nyt en saa tehtyä mitään. Onko muilla sama?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on! En ymmärrä myöskään. Yksin ollessani tuosta noin vaan laittelen paikat kuntoon, hoidan asiat jne. Osaako joku selittää tämän?

Vierailija
2/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jos etätöitä tekevä mies on tunninkin poissa, saan kotona aikaan enemmän kuin muuten viikossa. Ehkä vain haluan puuhata rauhassa, ärsyttää esim. keräillä tiskejä toisen nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen läsnäolo ahdistaa ja vie henkisiä resursseja?

Vierailija
4/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitäisi saada koko ajan jotain aikaiseksi?

Vierailija
5/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Jos etätöitä tekevä mies on tunninkin poissa, saan kotona aikaan enemmän kuin muuten viikossa. Ehkä vain haluan puuhata rauhassa, ärsyttää esim. keräillä tiskejä toisen nähden.

Keräillä tiskejä?

Vierailija
6/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu myös mulla. Parasta on, kun mies lähtee joskus pidemmäksi aikaa pois kotoa. Kaipa johtuu introverttiluonteesta, tarvitsen välillä yksinoloa itseni "kokoamiseen" ja sitten jaksaa taas vähän aikaa seurustella.

Vierailija
7/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mullakin tää!

Mulle tulee tosi laiska olo enkä saa mitään aikaiseksi, jos mies paikalla. Yksin suorastaan inspiroidun kotitöistä. Oon ajatellut sen liittyvän siihen, että alitajuisesti haluan hyödyntää yksinoloajan siivoushommiin, että yhdessä voi viettää aikaa rennommin.

Vierailija
8/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Sama täällä. Olen päätellyt, että alitajuntaisesti odotan miehen osallistuvan ja siivoavan. Niin se lopulta tekeekin. Itse odotan ehkä mieluummin ehdotusta, että nyt siivotaan yhdessä. Jos toinen ei ole kotona, on pakko siivota itse.

Vierailija
9/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko elämänne siivoamista?

Vierailija
10/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. En tosin nyt ole parisuhteessa, mutta olen huomannut tämän aiemmissa parisuhteissa. Yksin ollessa teen ihan reippaasti kotitöitä ja kaikenlaista, mutta kun kumppani on siinä, kaikki aktiivisuus on ihan nollassa. Mikähän tähän on syynä? Kuitenkaan ei ole riippunut miehestä, koska olen asunut muutamankin kanssa ja kaikkien kanssa sama.

Vierailija
11/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans!

Itse olen kaiket ajat kotona koiran kanssa.

Puuhailen kaikenlaista ulkona ja sisällä.

Ok-talossahan on aina puuhaa, jos/kun vain haluaa tehdä.

Miehellä pitkät työpäivät, vkl vapaat.

Nuhjotteluksi menee la-su.

Teen kylläkin mitä huvittaa, koska ei kotona tarvitse suorittaa😊

Vierailija
12/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

komenna ukkeli siivoamaan ja tiskaamaan ym niin voit ite keskittyä muuhun kivaan.

😁

Vierailija
13/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siivota yksin rauhassa. Melkein jopa ärsyttää siivota jos mies paikalla.

Vierailija
14/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tuli joskus aiheesta puhetta ja lähes kaikilla naisilla tuntui sama tilanne olevan, niin minullakin.

Vierailija
15/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma minulla. Joskus auttaa kun laitan kuulokkeet päähän ja keskitys oikein tekemään jonkun asian huolellisesti. Mutta tämä siis vaati ponnistelua.

Vierailija
16/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama. Touhuan paljon enemmän ,kun puoliso on ( oli ennen koronakautta) harrastuksissaan. Hänellä on samoin, kun olen jossakin poissa tekee into päällä omia juttujaan.

Näin se vaan menee , vaikka olemme olleet naimisissa jo kohta 50 vuotta.

Vierailija
17/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Täällä sama juttu!

Vierailija
18/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: omat asunnot. Kumpikin saa rauhassa olla touhukas touhuissaan, toisen häiritsemättä.

Vierailija
19/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, mutta en saa mitään aikaseks viikonloppuisin, kun lapset on kotona. Varsinkin, jos sattuvat heräämään ennen mua. Silloin kun mulla oli vielä mies niin en tyyliin saanut noustua edes sängystä, kun sen läsnäolo häiritsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi