Mies kieltää adhd lääkkeiden käytön
Minulle määrätty concerta, yhden kapselin ehdin ottaa. Luki netistä, ettäon huume ja sitä käytetään väärin. Syyttää minua, että olen keplotellut nyt iselleni tämän sairauden jotta saisin huumelääkkeitä. Sanoin, et voin olla ilmankin toki, enhän ole ennenkään niitä käyttänyt. Aiemmin ollut ongelmallista rauhoittavien käyttöä minulla, mitään niitä lääkkeitä en enää ole käyttänyt vuoteen enkä aio. Alkoa en käytä ollenkaan.
Tavallaan ymmärrän hänen pointtinsa ja pelkonsa mutta rehellisesti en ole aikonut käyttää adhd lääkettä väärin. Aviokriisi nyt päällä, olen hirveä ihminen ja narkomaani ym. Hänen mielestään. Avoimesti olen psyk. Käynneistä puhunut ja adhd asiasta. Kun meni nettiin lukemaan asiasta niin kilahti. Pahinta on, ettei usko mitä sanon.
Mitä ihmettä???mitä ajattelet tästä
Kommentit (24)
Tää on totta, ei trolli. Mut joo, tää on luultavasti sairasta. Siks on pääsy katsomaan etten käytä rauhoittavia. Moni uskomaton asia on totta tässä elämässä.ap
Eroa. Mies on väärä kun syyttää ja luulee. Jos keskustellaan lääkkeiden haitoista, sen voi tehdä ilman draamaa ja asiallisesti.
Niin ja nyt se siis kielsi sulta muka myös d-vitamiinit... ap, sulla on surkea trollintekotaito ja ennen kaikkea mielikuvitus heikoin mitä tiedän.
Jo on toopea trollaamista. Concerta on metyylifenidaattia ja huumeidenkäyttäjät piikittää sitä. Ei siitä tosiaan normiannoksena mitään pönttö sekaisin mene, se on hermostoa kiihottava aine.
https://paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/laakkeet/metyylifenid…