Kenenkään koira tippunut jäihin?
Meillä putosi perheen koira jäihin eräs kevät mut sai itsensä sieltä itse ylös. Vähän kyllä pelästyttiin. Tapahtui meren rannalla.
Kommentit (11)
Juu. Koira karkasi muutama vuosi sit ja tippui jäihin. Lähi mökkiläiset oli huomannu räpiköivän koiran ja kävi pelastamassa sen, sitten soittivat mulle ja kävin hakemassa koiran kotiin. Mökkiläisiä tuli kiiteltyä aina kun tavattiin, onneks olivat koira ihmisiä tuskin muuten ois pelastaneet koiraani.
Ei ole mutta kissanpentu vessanpönttöön yöllä oli jo henkihieverissä joutui lämmittelee föönil ja antaa tekohengitystä selvisi hyvin onneksi.
Putosi rantajäihin mutta pääsi ylös itse.
On mutta pääsi itse pois. Oli iso lammikko metsässä, vettä noin aikuisen polveen asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta kissanpentu vessanpönttöön yöllä oli jo henkihieverissä joutui lämmittelee föönil ja antaa tekohengitystä selvisi hyvin onneksi.
Enää et jätä pöntön kantta ylös?
Oma koirani ei, mutta toinen samasta pentueesta juoksi heikoille jäille. Emäntänsä sai ison koiran onneksi pelastettua.
Omani tippui kerran laiturilta, jahtasi sorsaa ja meni perässä, sen jälkeen pysynyt rannan puolella. Tietää missä raja menee, vaikka kaikki lumen peitossa.
Jäällä emme lenkkeile.
Koira juoksi mun edellä sillalle. Sillassa oli reikä ja koira putosi reiästä alla olevaan jokeen jään läpi. Vettä ei ollut syvästi, koiralla oli valjaat, joten nosto sieltä takaisin tapahtui helposti. Se retki jäi siihen ja lähdettiin takaisin autolle.
Sama koira onnistuu melkein joka kevät mulskahtamaan metsäretkillä milloin mihinkin ojaan, nimenomaan jään läpi.
Tippui, n. 2-3 metriä syvää siinä kohtaan. Saatiin itse pelastettua, eikä mennyt jäälle sen jälkeen.
Ei ole oma koira, mutta naapurin koira putosi jäihin. Keväällä sitten löytyi.
Putosi railoon järven jäällä ja sinne jäi. Ikinä enää en pidä koiraa jäällä vapaana.