Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta voisin päästä suhteeseen varatun naisen kanssa?

Vierailija
13.02.2021 |

Olen itse nainen. Haluaisin rakkaussuhteeseen naisen kanssa. Minua kiinnostavat eivät ole tai edes voi olla vapaita.

T. Unelmista totta viimeinkin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on väärä asenne.

Oikea asenne on: "Mitä tuon varatun naisen tarvitsee tehdä, että pääsee suhteeseen minun kanssani?".

...Koska naiset ihastuu sellaiseen.

T. Unelma toteutunut monesti

Vierailija
2/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitenkään.

Kuulostat todella itsekeskeiseltä, toinen on vain väline matkalla unelmiesi täyttymiseen.

Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Toivottavasti ei mitenkään.

Kuulostat todella itsekeskeiseltä, toinen on vain väline matkalla unelmiesi täyttymiseen.

Yök.

Haluaisin täyttää hänenkin unelmansa. Toki haluaisin, että tunne olisi molemminpuolinen. Minua kiinnostavia naisia ei voi olla vapaina, enkä edes haluaisi kahlita heitä itseeni mitenkään, vaan haluaisin, että heillä olisi itseäni parempi ihminen puolisonaan.

T. Ap

Vierailija
4/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on väärä asenne.

Oikea asenne on: "Mitä tuon varatun naisen tarvitsee tehdä, että pääsee suhteeseen minun kanssani?".

...Koska naiset ihastuu sellaiseen.

T. Unelma toteutunut monesti

Kaunis ajatus, mutta täysin mahdoton toteuttaa. Miten pystyt etenemään tuollaisessa skenaariossa?

Vierailija
5/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vapaassa suhteessa elävä nainen. Tai sellaisessa suhteessa, jossa voidaan keskustelun kautta joustaa yksiavioisuudesta.

Vierailija
6/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi vapaassa suhteessa elävä nainen. Tai sellaisessa suhteessa, jossa voidaan keskustelun kautta joustaa yksiavioisuudesta.

Sellainen olisikin kaikkein sopivin. Harmillista, kun supliikkitaitoni ovat niin huonot ja ihastuttuani minusta tulee vieläkin kömpelömpi. 😢

Vierailija
7/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pimpin nuolemista. Usein ne tykkäävät siitä.

Vierailija
8/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pimpin nuolemista. Usein ne tykkäävät siitä.

No siis ideana olisi löytää ensin se, jonka kanssa viritellä sitä lähempää tuttavuutta edes. 🙂 Nuolemiset tai nuolemattomuudet ovat sivuseikka. Kaikki riippuu siitä ihmisestä ja hänen tarpeistaan ja hyvinvoinnistaan. ❤

Vierailija
9/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tinderistä löydy näitä "varattu etsii seksiseuraa". Toisaalta, jos sinua kiinnostavia naisia ei voi olla vapaana, ovatko he varattunakaan kiinnostuneita seurastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme