Voiko biologia tehdä tepposet? Että on kova vauvakuume, vaikka oikeasti on hedelmätön?
Kommentit (9)
Ilman muuta. Vauvakuume ei ole pelkkä hormonaalinen ilmiö vaan myös sosiaalinen konstruktio.
Mikä hiton vauvakuume, samaa soopaa kuin lasten sokerihumala.
Vauvakuume voi lukemani perusteella tulla vaihdevuosien jälkeenkin. Kärsin tahattomasta lapsettomuudesta, niin hirvittää jatkuuko tämä piina hautaan asti. 🥴
Ei tietenkään voi. Ei kukaan käy lapsettomuushoidoissa. Ne on ihan vaan hämäystä.
Vitsit täällä on tänään tavallistakin idioottimaisempia aloituksia...
No onpa todella kumma kysymys, minulla ollut vahva vauvakuume ja lisäksi olen hyvin seksuaalinen, kuukautiskierto aina säännöllinen. Silti olen täysin hedelmätön. Onni on että lahjasoluilla olen päässyt äidiksi.
Kyllä. Mieheenkin voi iskeä kova autokuume, vaikka on oikeasti rahaton. Ne autohormonit ei tiedä, että miehen lompakko ei toimi niin kuin kuuluu.
Kannattaa yrittää hankkia lapsi, jos haluat. Lahjasoluhoidoilla, ellei oma munasolu hedelmöity tai munasoluja ei kypsy.
Hormonit ei tiedä, että munasarjat tai kohtu ei toimi niinkuin kuuluu. Ja hormoneilla on muitakin tehtäviä kuin nostattaa vauvakuumeen, se on vain yksi "sivuoire"