Haluaisin ryypätä
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista se on mun elämäni. Ap
Sun elämä on just sellasta, millasta haluat sen olevan.
No mä tiedän 100% varmasti, että jos teen jotain, mistä mies ei pidä, joudun lähtemään. Kuitenkin haluan pitää pienen palkkani ja työni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saispa pilvee
v --> d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista se on mun elämäni. Ap
En ole ap. Jos elämä olisi sellaista kuin haluaisin sen olevan niin pajauttelisin jatkuvasti ja erinäiset naiset pitäisi mut erittäin tyydytettynä. Saahan sitä haaveilla täydellisestä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullapa on tänään erikoisia haluja. Haluat ryypätä ja haluat valkoisen kodin. Mitäs muuta haluat? Kirjota nyt ne kaikki himosi tähän samaan ketjuun.
Valkoinen koti tosiaan olisi kiva. Kun keittiö on hernekeitton vihreä ja keltainen, kaikki huonekalut harmaita ja ruskeita, niin olisi kiva tuollainen valkoinen koti. Ap
No joo. En mä sitten ihmettele, miksi haluat ryypätä. Mä varmaan vetäisin kunnon kännit ja maalaisin koko keittiön uuteen uskoon.
Ja ukko heittäisi tällä pakkasella pihalle. Ei kiitos. Ap
Se ukkohan on pieni ja hintelä. Ei se sua pihalle torpasta saa.
No en viitsi kuitenkaan tavaroiden heittämistä pihalle katsoa. Jossain on munkin asuttava. Ap
Munkit asuu luostareissa.
Minä luulin että ne on kulmunin paidan alla. Hitto hillomunkit.
Vierailija kirjoitti:
60 luvunlapsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei melkein 50v saisi ryypätä? Ap
Oikeat juopot eivät elä yli 50 vuotiaiksi. Voit ryypätä.
Kyllä muuten elää. Nehän on niin viinalla marinoituja, ettei ne hevillä kuole.
Amatööri juopot elävät mutta oikeat ammatti juopot kuolevat noin 50 vuotiaina, tutkittu asia.
Ja mä haluaisin kuolla. En uskalla.
Hei missä ammattivalittaja asuu? Mulla on valkoinen kämppä ja tekisi mieli ryypätä, tuu mun luokse, ryypätään ja paneskellaan.
Jossain ketjussa olet kehunut olleesi nuorena nätti ja isot tissit.
M kirjoitti:
Hei missä ammattivalittaja asuu? Mulla on valkoinen kämppä ja tekisi mieli ryypätä, tuu mun luokse, ryypätään ja paneskellaan.
Jossain ketjussa olet kehunut olleesi nuorena nätti ja isot tissit.
Nykyään olen ruma ja lihava. Ei siitä nuoresta naisesta ole enää mitään jäljellä. Ap
AAh, oluet odottaa jääkaapissa, ja kukaan ei ole nipottamassa. sweet life.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pössytellä mutta pakko tyytyä juomiseen. Tää on helppoa koska laillista. Paljon haitallisempaa mutta kuiteski laillista. Sairas tää meidän päihdepolitiikka.
Riko lakia, hyvä ystävä ja pössyttele ihan vapaasti. Terveytesi kiittää. Ja jätä alkoholi pois.
60 luvunlapsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 luvunlapsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei melkein 50v saisi ryypätä? Ap
Oikeat juopot eivät elä yli 50 vuotiaiksi. Voit ryypätä.
Kyllä muuten elää. Nehän on niin viinalla marinoituja, ettei ne hevillä kuole.
Amatööri juopot elävät mutta oikeat ammatti juopot kuolevat noin 50 vuotiaina, tutkittu asia.
Eli laina-ajalla mennään. T:ammattijuoppo 55+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pössytellä mutta pakko tyytyä juomiseen. Tää on helppoa koska laillista. Paljon haitallisempaa mutta kuiteski laillista. Sairas tää meidän päihdepolitiikka.
Riko lakia, hyvä ystävä ja pössyttele ihan vapaasti. Terveytesi kiittää. Ja jätä alkoholi pois.
Olen rikkonut lakia varmaan tuhansia kertoja. Kuitenkin lähes 32 vuotta satunnaista käyttöä. Kesällä tulee tarkalleen 32 vuotta eikä koskaan ala-ikäisenä. Menee vain hukkaan hyvä tavara kun paniikissa hermoilee jos tämän joku väärä ihminen huomaa.
Jostain syystä olen viime aikoina hermoillut ihan typerän paljon jos poltan. En edes oikein tajua miksi? Kerran olen jo kärähtänyt noin 20 vuotta sitten ja tiedän ettei siihen mailma kaadu. Huh kuinka haaveilen että johonkin lomalle missä pajautus ei ole rikos. Rahaakin siihen on ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Jossain ketjussa olet kehunut olleesi nuorena nätti ja isot tissit.Nykyään olen ruma ja lihava. Ei siitä nuoresta naisesta ole enää mitään jäljellä. Ap
Laihduta sitten, kuinka paljon painat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Jossain ketjussa olet kehunut olleesi nuorena nätti ja isot tissit.Nykyään olen ruma ja lihava. Ei siitä nuoresta naisesta ole enää mitään jäljellä. Ap
Niin mä laihdutankin mutta eipä tässä enää nuoreksi ja terveeksi tulla. Ap
Jos tekee mieli niin silloin pitää ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Pituus ja paino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Pituus ja paino?
Liian paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee mieli niin silloin pitää ryypätä.
Ei onnistu. Ap
Tulipa tästä keskustelusta mieleen juoppojen suosikkisieni. Sehän on tietenkin ryypätkääpä. No joo ihan aikuisten oikeesti psilosybiini sieni pontikka on ihan parasta. Sitä kun juo ei edes pineässä tarvi valoja. Silmät loistaa kuin pari 10 vattista ledilamppua.
Hah joku varmaan ottaa tämänkin todesta.