Miksi et halua puolisoasi?
Kerro oletko mies vai nainen ja miksi et enää halua puolisoasi?
Tähän saa vastata vain lapsettomat ihmiset eli lapsiperheen kiireet tai raskaudet ei nyt liity tähän.
Kommentit (31)
Olen mies ja vaimoni ei halua, en jaksa haluta.
Tosin ei vaimo ole ollut haluttavakaan.
Ulkoinen habitus epäsiisti.
Raiskannut mut, jota en voi antaa anteeksi, en edes halua. Ero aluillaan.
Purkaa kaiken vit*tuksensa minuun (muiden tai työn aiheuttamat ärsytykset). Sitten pitäisi taas hetkessä olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Haluaa minun tekevän kaikki aloitteet ja mököttää, jos en tee. Olen sata kertaa sanonut, että hänkin voisi vähän panostaa. Teen kotona lähes kaiken, silti on varaa keksiä aina joku asia, jota en ole tehnyt. Ja tiedoksi: molemmat käymme töissä.
Vuosia yrittänyt yksin ylläpitää parisuhdetta, toinen ei koskaan tee aloitetta, ei kosketa, ei puhu kauniisti jne. Hän itse reilusti ylipainoinen, minä normaali. Rakastan ja halusin, enää en, koska toinen ei anna mitään itsestään. Vielä muutaman vuoden odotan ja toivon, sitten lähden.
En ole koskaan halunnut, ei ole miehenikään. Olemme molemmat aseksuaaleja.
Olen mies ja sinkku joten ei ole näitä ongelmia ja sinkkuna myös pysyn.
Mies pettää ja kehuu muita naisia. Minua haukkuu esimerkiksi liian lihavaksi jotta olisin haluttava vaikka minulla ei ole ylipainoa kuin 10 kg yli painoindeksin normaalin ja olen muuten ihan naisellisen näköinen. Vartaloni on näin ylipainoisenakin kurvikas eli löytyy rinnat, vyötärö ja lantio. Olen lisäksi liikunnallinen joten en mikään plösähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanaton useimmiten
Emme kommunikoi
Ei kontaktia
Ei kosketusta
Mies ei ole haluttava
Hampaat keltaiset
Hengitys haiskahtaa
Korvista karvat tursottaa
Ulkoisesta olemukseltaan ei haluttava
Esileikki on enaa noin 5 minuuttia, joka EI takaa kiihottumista, olen sanonut, ja ohjannut, muttei tuloksia.
Tasapainon vuoksi: mies on fiksu, aika hauska, kuntoilee, normaalipainoinen, nauttii matkailusta ja rahat kattavat kulumme
räplää ämmä ittes märäks sillä välin kun mä käyn paskalla
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää ja kehuu muita naisia. Minua haukkuu esimerkiksi liian lihavaksi jotta olisin haluttava vaikka minulla ei ole ylipainoa kuin 10 kg yli painoindeksin normaalin ja olen muuten ihan naisellisen näköinen. Vartaloni on näin ylipainoisenakin kurvikas eli löytyy rinnat, vyötärö ja lantio. Olen lisäksi liikunnallinen joten en mikään plösähtänyt.
olet plösö ja kaikki tietää että pallokin on muoto
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, miksi olet vielä tuossa?
Olen mies, ennen oli seksiä päivittäin, nyt ei, syy: Nainen alkoi meikkaamaan, halut katosi.
:'D kuka jää suhteeseen jossa seksi loppuu muista syistä kuin koska voimat eivät vain millään riitä innostumaan esim. vaikka syövän tai helvetin hankalan imetyksen+koliikin vuoksi? Eli kun tilanteelle ei ole muuta tehtävissä kuin teeskentely ja eron pitkittäinen? Varsinkaan nuori ihminen.
Koska seksi ei tuota minulle mitään mielihyvää. Suhteiden alussa hormonit aiheuttavat sen, että kuitenkin haluan sitä miestä, joka siinä sattuu olemaan edessä, mutta itse seksi ei koskaan tunnu miltään. Ajan kanssa sitten muutun täysin haluttomaksi ja miehen minkäänlainen kosketus ei aiheuta mitään fyysistä reaktiota. Tämä on tapahtunut kaikissa suhteissani. Nykyinen suhteeni on kuitenkin jatkunut jo 10 vuotta, sillä mies on itsekin melkein haluton terveyssyistä.
Alkoi pitämään minua äitinään. Valitettavasti minussa on niin vähän pe.do -taipumusta, että halut lähti, haluan aikuista miestä, en saman kokoista taaperoa.
Olen ollut kohta jo 10v sinkkuna, enkä halua enää ketään.
Mies ei puolusta mua. Tapauksia on useita, mutta esimerkiksi kerran oltiin kesäyönä jatkoilla kotona parin miehen kaverin kanssa. Mulla oli tosi lyhyet shortsit, niin isompi kaveri ei saanut katsettaan irti minusta ja kehui minua ihanaksi mieheni kuullen. Lopulta hän kysyi mieheltäni lupaa siihen, että voinko minä istua hänen sylissään. Mieheni ei kieltänyt, vaan vastasi että se on minun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei puolusta mua. Tapauksia on useita, mutta esimerkiksi kerran oltiin kesäyönä jatkoilla kotona parin miehen kaverin kanssa. Mulla oli tosi lyhyet shortsit, niin isompi kaveri ei saanut katsettaan irti minusta ja kehui minua ihanaksi mieheni kuullen. Lopulta hän kysyi mieheltäni lupaa siihen, että voinko minä istua hänen sylissään. Mieheni ei kieltänyt, vaan vastasi että se on minun valinta.
Tyttö on hyvä ja kasvaa aikuiseksi. Ihan itse on omat rajat vedettävä.
Kaija Koo laulaa korkkarit kattoon biisissä että "meikit naamoilta me naurettiin". Niin sitä vaan katkarapu-miehille nauretaan että meikitkin valuu pitkin kasvoja.
Jos miehellä on isot miestissit niin kompensoiko se asian jos tämä mies käyttää Björn Borg -alusvaatteita?
Sanaton useimmiten
Emme kommunikoi
Ei kontaktia
Ei kosketusta
Mies ei ole haluttava
Hampaat keltaiset
Hengitys haiskahtaa
Korvista karvat tursottaa
Ulkoisesta olemukseltaan ei haluttava
Esileikki on enaa noin 5 minuuttia, joka EI takaa kiihottumista, olen sanonut, ja ohjannut, muttei tuloksia.
Tasapainon vuoksi: mies on fiksu, aika hauska, kuntoilee, normaalipainoinen, nauttii matkailusta ja rahat kattavat kulumme