Mikä on painavin paketti mitä teille on tuotu kotiinkuljetuksella?
Kommentit (24)
Varmaan kiuas + muutama loota kiuaskiviä
Pesukone tai sohva, en tiedä painoja.
Pesukone, sohva, jääkaappi. Yhtäkään näistä en lähtisi itse kuskaamaan koska kuljetuksiin on aina kuulunut vanhan poisvienti.
Elfan peililiukuovet+hyllyrungot ja hyllyt. Itse sai sitten koota. Peililiukuovet oli yli 2 m pitkät, joten ne tuotiin kuorma-autossa.
120 neliön omakotitalo, ei tullut kysyttyä painoa.
Mikä kysymys tuo nyt ei on?
Eiköhän kotiin tuoda vaikka 20 tonnia tiiliä paketoituna, -kaikki ei vain ole yhteen paketoituna.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Talo 134 neliötä tuotiin tontille. Melko painavalta näytti.
Kaikki huonekalut olen tilannut netistä kotiinkuljetuksena.
Keittiö. Mutta jos ihan vähän pienempiä paketteja ajatellaan niin varmaan 60 kiloa kissanhiekkaa.
Tarkotetaanko konkreettista pakettia vai yleensä kotiinkuljetusta?
Yhtään pakettia ei ole tuotu kotiinkuljetuksella. Jotain muita ostoksia sen sijaan on tuotu (eivät ole olleet paketteja, vaan tuote kuljetussuojattuna), niistä painavin pyykkikone.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yhtenä kappaleena? Meillä vain jotain 40 neliömetrinen.
Kun jätetään laskuista talot ja tonnin painoiset rehusäkit ja heinäpaalit, Postin kuljettamana tuli joku koneen osa. En tiedä painoa, mutta ei sitä käsivoimin jaksettu nostaa, eli jotain 100+ kg.
Saanko kertoa myös pienimmän? Oli kaksi nappiparistoa pakattuna litteään pahvilaatikkoon. Kuvittelin sen tulevan kirjeenä ja hämmästys oli suuri, kun ilmoitettiin paketiksi ja muutaman välivaiheen jälkeen tuotiin kotiin.
35kg painava seksinukke.
Kannettiin se yhdessä DHL:n kuskin kanssa kolmanteen kerrokseen.
Skootteri