Miten vietätte tämän lauantai-illan?
Me lähdetään illalla ravintolaan syömään pitkästä aikaan.
Kommentit (44)
Syön itse tehdyn perunamuussin, sisäfilepihvin, salaattia. Illalla saunaan ja parran ajo, muutama juoma + musiikkia.
Baarissa katsomassa onko siellä ketään.
Mökötän yksin kotona. Piti saada seuraa, mutta seuralainen väittää tulleensa kipeäksi. Juon viiniä ja koitan päästä ajoissa nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalenkki, putouksen kanssa pari siideriä ja sauna.
Kehtaatko katsoa putousta?
Joo, katson pojan kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Mökötän yksin kotona. Piti saada seuraa, mutta seuralainen väittää tulleensa kipeäksi. Juon viiniä ja koitan päästä ajoissa nukkumaan
Mulle ei edes ole tulossa ketään. Juon myös ja harkitsen jos ottaisi illalla lääkkeen ja nukkuisi. Harvoin mä lääkettä käytän mutta tänään on jotenkin niin p fiilis että sama nukkua. Huoh kun ei vaan tarvisi enää herätä. Saispa elämän vaikka osamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko vaan että tuli kipeäksi ja ei voi nähdä eikä sanonut mitään toisen ajankohdan sopimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tämän sinkkuäidin iltaa tulee piristämään kauan odotettu miesvieras :D
Hyvä hyvä. Annasen sitten rohkeasti kusta perseeseen. Pissss aaaaahhhhhh!!!
IRSTAS SETÄ
Ovatko ravintolat auki, vaikka on korona? Syöttekö ravintolassa vai noudatteko ruoan?
Meillä samat suunnitelmat! Ulos ollaan menossa syömään miehen kanssa pitkästä aikaa. Ihanaa!
Otin pitkästä aikaa Netflixin, ja aion katsoa sieltä illalla puolalaisen elokuvan Vihaaja, joka vaikuttaa kuvausten perusteella mielenkiintoiselta. Sen kanssa minulla on Aino mustikkajäätelöä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Istun sohvannurkassa kuulokkeet korvilla, kuuntelen musiikkia ja palstailen. Yritän hammasta purren ignoorata kännissä sössötävää miestä. Kohta lämmitän saunan.
Avioero suunnitelmia hautoen, kuten kaikki lauantait usean vuoden ajan. Pitäisi kai olla jo hyvin suunniteltu..
Palstaa, sohvailua ja telkkaria. Harmi vaan, että lauantaimässyt puuttuu eikä jaksaisi enää raahautua kauppaan.
Pelkään koko illan. Pelkään että häiriköinti ja kiusaaminen alkaa ja että minun pitää jostain löytää voimat puuttua siihen. Läheistäni kiusataan. Apua en ole saanut, nyt olen vain tehnyt kiusaajalle tiettäväksi että soitan poliisit. Ja nyt pitää olla valmis tekemään se, vaikka olen väsynyt.