Tuttava sanoi että mun kannattaisi katkaista välit sukulaisiin
Koska tällä itsellään on vaikeuksia toisten kanssa ja väitti katkaisevansa välit pariin sukulaiseen.
Miksi mun pitäisi matkia tätä??
Kommentit (8)
Odota et ne katkasee suhun välit. Kyl ne joskus ainakin kupsahtaa.
Onko sukulaisissasi jotain ilkeitä tyyppejä? Ei sellaisia tarvitse sietää
Vierailija kirjoitti:
Onko sukulaisissasi jotain ilkeitä tyyppejä? Ei sellaisia tarvitse sietää
Ei mulla ole. Tää ihminen ei kestä kun mulla on hyvät välit kaikkiin.
Ei sinun tarvitse matkia muita.
Älä kerro ystävällesi, millaisissa väleissä olet sukulaistesi kanssa. Asia ei kuulu hänelle mitenkään.
Älä puhu hänen kanssaan sukulaisistasi, et tietenkään katkaise välejä sukulaisiisi. Veri on vettä sakeampaa. Sukulaiset ovat elinikäisiä, tuttavat satunnaisia.
Jos johonkin pitäisi katkaista välit niin tähän tuttavaan, joka ei sinulle tahdo hyvää. Yrittää manipuloida.
Minulla oli kauan sitten ystävä joka pyrki määräilemään minua, yritti jopa päättää asuinpaikastani jne. Huomasin että suhteemme toimii aika pitkälti hänen ehdoillaan, tapaamiset yhteydenotot jne. Meni hetki aikaa tajuta että tämä ihminen on itselleni ja perheelleni vahingollinen ja lopetin yhteydenpidon häneen. Tällä ex-ystävälläni oli alkoholiongelma ja psyykkisiä ongelmia sekä ongelmia ihmissuhteissaan, jopa välit omaan lapseensa oli katkennut.
Voin rehellisyyden nimissä sanoa, ettei hän ollut oikea aito ystävä vaan hyväksikäyttäjä. Elämäni helpottui kun lopetin yhteydenpidon.
Mieti sinäkin tarkasti tätä tuttavaa onko suhteenne tasavertainen ja kannattaako sitä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu hänen kanssaan sukulaisistasi, et tietenkään katkaise välejä sukulaisiisi. Veri on vettä sakeampaa. Sukulaiset ovat elinikäisiä, tuttavat satunnaisia.
Jos johonkin pitäisi katkaista välit niin tähän tuttavaan, joka ei sinulle tahdo hyvää. Yrittää manipuloida.
Minulla oli kauan sitten ystävä joka pyrki määräilemään minua, yritti jopa päättää asuinpaikastani jne. Huomasin että suhteemme toimii aika pitkälti hänen ehdoillaan, tapaamiset yhteydenotot jne. Meni hetki aikaa tajuta että tämä ihminen on itselleni ja perheelleni vahingollinen ja lopetin yhteydenpidon häneen. Tällä ex-ystävälläni oli alkoholiongelma ja psyykkisiä ongelmia sekä ongelmia ihmissuhteissaan, jopa välit omaan lapseensa oli katkennut.
Voin rehellisyyden nimissä sanoa, ettei hän ollut oikea aito ystävä vaan hyväksikäyttäjä. Elämäni helpottui kun lopetin yhteydenpidon.
Mieti sinäkin tarkasti tätä tuttavaa onko suhteenne tasavertainen ja kannattaako sitä jatkaa.
Lisään vielä että nykyään puhutaan paljon narsismista ja kun tätä mennyttä ystävää mietin niin hänestä löytyy narsistin piirteet ja ominaisuudet. Se tunne kun vapudut sinua manipuoloivan ja hyväksikäyttävän otteesta on uskomattoman vapauttava.
Onkohan sun kaveri meidän tuttu? Mutta ei väliä, muut katkaisevat välit häneen, hänen ei tarvitse sitä tehdä, kun on niin ilkeä ihminen itse.
Ei pidä.
Joissakin tilanteissa välit pitäisi katkaista sukulaisiin, mutta harvemmin se on kannattavaa.
Sinun tapauksessasi se olisi järjetöntä.