Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun rupean katsomaan uutisia, en halua kuulla kaikenlaisten pelien ja leikkien tuloksia

Vierailija
12.02.2021 |

Niin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Täällähä näyttää olevan niiden kokoontumisajot, jotka aina valittiin viimeisenä joukkueeseen koulun liikuntatunnilla. 

No kuule ei. Liikunnalla ja urheilulla on paikkansa ja varsinkin, kun sitä tekee ITSE. Saa sitä seuratakin, jos haluaa, mutta tämä pakkosyöttö ärsyttää.

Vierailija
22/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

En ymmärrä myöskään näiden "sankarien" sädekehää. Heistä tehdään "miesten miehiä", kunkkuja, sankareita. Heistä kirjoitetaan kirja! Tehdään elokuva!

Kävin elokuvissa ja katsoin silmät pyöreinä traileria jostain neverhöörd salmiakin perässä luistelevasta äijästä, joka oli ilmeisen "kova äijä" ja vähän käyttäytynyt rumasti eli käyttänyt aineita ja muita. Koko traileri esitettiin kuin kyseessä olisi maailman luomiskertomus ja jotain TODELLA KOMEAA ja hienoo.

Kuka tollasta menee katsomaan? Joku joka on saanut salmiakin liian usein päähänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomenkielentaitoiselle marsilaiselle Maahan tullessaan sanottaisiin, että Suomessa sunnuntaisin harjoitetaan uskontoa tiedotusvälineissä ahkerasti, niin marsilainen luulisi urheilua suomalaisten uskonnoksi.

Vierailija
24/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsilaiskommentista tuli mieleen se kummallinen yksityiskohta tässä pesäpalli-hiihto-salmiakki-pelleilyssä, että miksi tv:stä tulee sunnuntaisin eniten urheilua? Juuri se päivä, ennen työviikkoa, tungetaan hei se täyteen tätä pelleilyä.

Onko syy siinä, että ohjelmat tehdään "miesten miehille" eli sohvaperunoille jotka katsovat silmät harittaen salmiakin perässä luistelevia hampaattomia miehiä? Ja joilla on ehkä krapula?

Vierailija
25/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntourheilun jälkeen sohvaurheilua sukkaa neuloen, mutta niin paljon ei kiinnosta, että tuloksia mieleeni painaisin. Urheilusivut onneksi voi sivuuttaa, kun ovat lehden A-osan viimeiset.

Lottonumerot vasta maanantain lehdessä, joten olen potentiaalinen lottomiljonääri joka viikonloppu;)

P.S. Miksi vuoden urheilijaksi SUOMESSA on ehdolla ulkomailla urheilevia?

Vierailija
26/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään katsoa taitoluistelua, tanssia, rytmistä kilpavoimistelua jne. Olen siis tuon yhden logiikan mukaan notkea ja musikaalinen. No en, kaikkea muuta. 

Vierailija
27/27 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kuulemaan kun töissä puhuivat jonkun hiihtokisan tapahtumista. Joku vissiin venäläinen oli ihan lyönyt suomalaista. Sanoin että tuohan on jo ihan tapahtumista. Yleensä hiihtokisat on yhtä mielenkiintoista kuin katsoa maalin kuivumista. Näki että tyypit ei oikein tykänneet siitä mitä sanoin.

Mulle on ihan mysteeri miten jotkut jaksaa intoilla siitä miten joku muu hiihtää, pelaa jne. Hitto pleikallakin tekee sentään itse jotain. Nämä sohvien miehet ja naiset vain katsoo kun joku muu tekee. 

Joku arjen puurtaja tekee jotain oikeasti hyödyllistä ja se ei kiinosta tyyliin ketään. Aatellaan vaikka roskakuskit. Ilman niitä kaupungit hukkuisi jätteisiin. Ei niitä kuitenkaan hehkuteta samoin kuin jotain pelien leikkijöitä.