Positiivisuutta vaihteeksi. Kertokaa, hyvät asiat, jotka teille on tapahtunut, joita ette olisi uskoneet mahdollisiksi.
1. Erosin nelikymppisenä. Kuvittelin, ettei kukaan enää huolisi. SItten tuli tilanne, jossa oli useampikin ihana mies, yli mun tasoni, oli hyvinkin kiinnostunut.
2. Kävin yrityksessä hoitamassa asioitani. Ajattelin, että tännne kun pääsiin joskus töisin. Ehkä noin 3 kuukauden kuluttua tästä ajatuksesta, olin paikassa töissä.
3. Elämä kantaa, kun antaa sen kantaa
Kommentit (6)
Olen laihtunut. Jostain kumman syystä elämäntaparemontti on ottanut tulta alleen vaikka olen ollut ylipainoinen ties kuinka monta vuotta jo. Enkä ole joutunut olemaan nälässä. Nyt on energiaa tehdä kotitöitä ja lenkkeillä luonnossa.
Kuvittelin aina että viidenkympin paremmalla puolella alkavat vaivat ja kolotukset, toistaiseksi ei ole mitään suurempaa ollut. Olen siitä hyvin kiitollinen.
Tapasin nykyisen mieheni nelikymppisenä. Täysin sattumalta. Komea ja huomaavainen mies, pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
Lapsuus ja nuoruus oli ankeaa aikaa, mutta elämä on antanut siitä kyllä hyvityksen korkojen kanssa.
Oma asunto
Vakituinen ja ihana työ
Hyvä terveys
N52
Opin sijoittamaan, vaikka kaikki läheiset ja muutkin pelottelivat eikä kukaan uskonut että näin "vanhana" kannattaa. Nyt osake- ja rahastosalkkuni 29% voitolla ja vasta 5 vuotta tätä "harrastanut ". Ette usko mikä fiilis kun kaltaiseni "luuseri", joka ei edes kunnon ammattia kykenyt saamaan vammaisuuden vuoksi, onkin melko taitava säästämään ja ymmärtämään markkinoita ja niiden moninaisia kiemuroita.
Onnistuin nyt nelikymppisenä laihduttamaan lähes normaalipainoon. Painoin ekaa kertaa yli 100kg kuudennella luokalla. Olen laihduttanut aiemminkin, mutta joka kerta se on ollut vaikeampaa. Paitsi nyt, tämä kävi helposti.
Tapasin aviomiehen 29-vuotiaana kun olin jo täysin menettänyt toivoni perhe-elämästä. Nyt meillä on 2 ihanaa lasta :)
Mun elämässä ei ole ollut mitään muuta kuin kurjuutta.
- en oo koskaan seukannu enkä harrastanu seksiä
- 12 vuotta työttömänä putkeen
- ei yhtään ystävää
- ei harrastuksia
- ei rahaa
- ei suhteita eikä suosittelijoita mitkä auttais saamaan työpaikan
- onnistun aina saamaan pelkästään kusipäitä ja selkäänpuukottajia kavereiksi
- elämä on tylsyyttä vuodesta toiseen, ja päivät täysin identtisiä