Onko siinä mielestänne mitään pahaa jos 30+ miehellä on mielikuvitustyttöystävä?
Kun kuitenkin yleensä sanotaan, että nämä mielikuvituskaverit on vain pienten lasten juttuja?
Kommentit (21)
Kerro ihmeessä, millainen mielikuvitystyttöystävä sinulla sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää olisi mielenkiintoista tietää! Minkä näköinen nainen on? Minkälainen luonne hänellä on? Mitä kaikkea kivaa teette yhdessä?
Huomenna olisi tarkoitus lähteä hiihtoretkelle mielikuvitustyttöystävän kanssa. Pakataan reppuun vähän eväsleipiä ja termariin lämmintä kaakaota.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kiva ja reipas, nätti naapurintyttömäinen nainen.
Kyllä saa olla, mutta kannattaa muistaa, että olet myös varattu ja silloin ei voi löytää oikeaa tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää olisi mielenkiintoista tietää! Minkä näköinen nainen on? Minkälainen luonne hänellä on? Mitä kaikkea kivaa teette yhdessä?
Vähän tämän oloinen: https://i.pinimg.com/564x/18/8e/19/188e198cf319997e2e36c5fbfd5acec5.jpg
Ihana luonne,lämmin ,älykäs ,rauhallinen,filosofinen ja säkenöivä. Keskustelemme paljon esim. eksistentiaalifilosofiasta ja kvanttimaailmasta. Luonteemme ovat yhteydessä kuin voisi kuvitella tantrassa.
Mielikuvitustyttöystävällä ei ole koskaan "päänsärkyä".
Minulla oli joskus mielikuvitusmiesystävä. Tämä hahmo sai ulkonäkönsä ja suurimman osan asioistaan ihan aidosta miehestä, sellaisesta, johon olin ihastunut joskus nuorena. Meistä olisi voinut tulla periaatteessa pari, mutta molemmin puolisesta ihastuksesta huolimatta niin ei koskaan käynyt. Sinkkuaikoina kuitenkin sain jotain mukavaa mietiskeltävää, kun "meidän tarinaa" kehittelin.
Hahmo joutui kuitenkin unohduksiin, kun löysin ikioman rakkaan mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olisi tarkoitus lähteä hiihtoretkelle mielikuvitustyttöystävän kanssa. Pakataan reppuun vähän eväsleipiä ja termariin lämmintä kaakaota.
Onpas kiva! Oletteko suunnitelleet retkeä kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kiva ja reipas, nätti naapurintyttömäinen nainen.
Minkälainen hän on sängyssä? Reipas? Minkälainen hänen äitinsä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tämän oloinen: https://i.pinimg.com/564x/18/8e/19/188e198cf319997e2e36c5fbfd5acec5.jpg
Ihana luonne,lämmin ,älykäs ,rauhallinen,filosofinen ja säkenöivä. Keskustelemme paljon esim. eksistentiaalifilosofiasta ja kvanttimaailmasta. Luonteemme ovat yhteydessä kuin voisi kuvitella tantrassa.
No jos nyt yrittäisit saada pilkut kohdalleen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus mielikuvitusmiesystävä. Tämä hahmo sai ulkonäkönsä ja suurimman osan asioistaan ihan aidosta miehestä, sellaisesta, johon olin ihastunut joskus nuorena. Meistä olisi voinut tulla periaatteessa pari, mutta molemmin puolisesta ihastuksesta huolimatta niin ei koskaan käynyt. Sinkkuaikoina kuitenkin sain jotain mukavaa mietiskeltävää, kun "meidän tarinaa" kehittelin.
Tavallaan minullakin on ollut. Sitä alkaa vain aina kuvittelemaan miehistä kaikenlaisia juttuja ennen kuin tutustuu kunnolla, jos edes tutustuu. Siksi onkin paras tavata mahdollisimman nopeasti ettei ala kuvittelemaan liikoja.
Ei, minullakin on mielikuvituspoikaystävä vaikka olen 28-vuotias nainen. Outoa ehkä jonkun muun mielestä mutta ei mitään pahaa :D
Oletko sellainen kiltimpi kilttis?
Vierailija kirjoitti:
Mä yhdistin omaani piirteitä kolmesta eri miehestä. Yhden ulkonäkö, toisen luonne, ja kolmannen pukeutumistyyli. Ihan harmitonta kun ei ole päivittäin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yhdistin omaani piirteitä kolmesta eri miehestä. Yhden ulkonäkö, toisen luonne, ja kolmannen pukeutumistyyli. Ihan harmitonta kun ei ole päivittäin mielessä.
Mielestäni tuollainen on täysin harmitonta ja jopa tosi mukavaa! Siinä saa itsekin olla ihan mitä vain haluaa ja tuollainen mukavien ajattelu ei ole keneltäkään pois, päinvastoin.
Vähän sama asiahan se tulee myös, kun katsoo jotain leffaa, lukee kirjaa ja muuta vastaavaa. Ihan niin kuin niiden käsikirjoittajat ja kirjailijatkin ovat kuvitelleet tarinansa, niin samoin voi tehdä myös itse. Leffoja katsoessa voi kuvitella itsensä sankarittareksi ja kirjojen joksikin hahmoksi tai sitten voi kirjoittaa itse tarinaansa mieleen tai vaikka pöytälaatikkoon. Mielikuvitus on ihana juttu!
Mikäs siinä, kunhan ei ole Siri tai GPS, jonka kanssa keskustelee enemmänkin.
Ei mitään pahaa niin kauan kuin pitää asian omana tietonaan.
Pitäköön mielikuvitustyttönsä minun puolestani, mutta hänen kannattaa muistaa, että yksikään aito nainen ei tule ikinä vastaamaan hänen ikiomia mielikuvitusnaisen pilvihattaroita. Yksikään normaali nainen ei myöskään jaksa mitään hörhöä äijää.