Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertailetko itseäsi muihin ihmisiin?

Vierailija
06.08.2006 |

Mä huomaan toisinaan vertailevani kauhesta, ja se on ärsyttävää! Tosi monesti ihan tyhmistä pikkujutuista... kuten kun teen jotain yksin kotona, mietin tekisikö joku sen erilailla tai paremmin ja sitten saan paineita... Typerää, tiedän!!

Tällä hetkellä saan tollasia paineita mieheni veljen vaimosta, joka on tosi nätti ja mun mielestä hänellä on hauska tyyli hoitaa asioita ja tosi hyvä maku esim pukeutumisen ja sisustamisen alalla. Tuli tää vaan mieleen tosta alemmuuskompleksi-ketjusta.

Mitenköhän itsutuntoa sais kohotettua??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun jouduin muuttamaan ulkomaille työn perässä niin turha itseni muihin vertailu loppui. Jouduin selvittämään kaikki paperiasiat yms. täysin itsenäisesti vieraalla kielellä. Tämä nosti itsetuntoani ja toki myös ikä on tehnyt tehtävänsä, nyt olen 33v.

En ole koskaan nuoruudessani kokenut saavani erityisemmin arvostusta perheeltäni tai suvultani, mutta ainakin itse tiedän mihin rahkeeni riittävät.

Oletteko onnellisia miehenne ja lastenne kanssa? Eikö tämä ole tärkeintä? Itse en juuri osaa sukkaa kutoa eikä se pahemmin kiinnostakaan. Kai vielä nykyaikanakin nainen saa arvostusta suorittamisen kautta, mikä on harmi.

Ehkä tuollaiset " täydelliset" suorittajanaiset eivät kuitenkaan loppupelissä uskalla poiketa yhteiskunnan normeista, he ehkä haluaisivat tehdä jotain lepsummin mutta kova yliminä määrää tekemään kaiken viimeisen päälle. Helpointa tässä elämässä taitaa kuitenkin olla meillä taviksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla