En kestä sitä jos korona häviää ja elämä palaa normaaliksi! Olen nauttinut siitä,
ettei ole tarvinnut nähdä ihmisiä vedoten koronaan. Ahdistaa jo nyt ihan tolkuttomasti kaikki se kissanristiäisillä juokseminen ja perheen, sukulaisten näkeminen koronan jälkeen kun ei ole enää tekosyitä. Taidan pakata kamani ja muuttaa Intiaan .
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Opettelet sanomaan EI. Nyt on vielä hyvin aikaa harjoitella, kun rajoitukset on päällä. Sen oppii kyllä, sinnikkäästi kun harjoittelee.
Joo mutta sit olen itsekäs ja páskin ihminen maailmassa kun en halua omaa äitiäni nähdä yms.
Mä olen nauttinut etätöistä. Harmi, jos ne loppuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelet sanomaan EI. Nyt on vielä hyvin aikaa harjoitella, kun rajoitukset on päällä. Sen oppii kyllä, sinnikkäästi kun harjoittelee.
Joo mutta sit olen itsekäs ja páskin ihminen maailmassa kun en halua omaa äitiäni nähdä yms.
Olen nauttinut etätöistä niin että tämä on ollut paras vuosi ikinä työn kannalta. Toivon todella, että etätyö on tullut jäädäkseen ainaakin suurilta osin.
Joo, Intiaan tosiaan kannattaakin muuttaa, jos haluaa olla rauhassa.
Haista paska. Senkö takia muiden pitää menettää työnsä, kotinsa, perheensä, terveytensä ja mielenterveytensä että sinä uskaltaisit olla menemättä kissanristiäisiin?
Harvoin, oikeasti harvoin, olen kuullut itsekkäämpää mielipidettä.
Sinä voit elää ihan hyvin vaikka loppuikäsi korona-elämää. Mikään ei estä sinua noudattamasta rajoituksia ja olemaan tapaamatta ihmisiä ilman koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
Haista paska. Senkö takia muiden pitää menettää työnsä, kotinsa, perheensä, terveytensä ja mielenterveytensä että sinä uskaltaisit olla menemättä kissanristiäisiin?
Sinä voit elää ihan hyvin vaikka loppuikäsi korona-elämää. Mikään ei estä sinua noudattamasta rajoituksia ja olemaan tapaamatta ihmisiä ilman koronaakin.
Tämä!
Opetelkoot sanomaan ei. Niin me muutkin tehdään.
Ohan täs ollu paljon hyvää mut paljon tylsääki. Ois kiva sillon tällöin käydä tuopposella, keikalla ja ulkomaan matkalla. Mut pääsääntösesti tykkään etäyhteydellä asioiden hoitamisesta ja kättelykiellosta ja sosiaalisesta etäisyydestä.
Minuakin harmittaa jos nämä valtion kustantamat lomat loppuu. Mutta niitä joilta meni työ tai läheinen tuntuu varmasti pahemmalta.
Olen osannut ennen koronaa olla menemättä kissanristiäisiin jos ei kiinnosta. Ap joko opettelee saman tai jatkaa niihin menemistä.
Muuttaa Intiaan? Siellä sitä vasta porukkaa riittää. Ovat tuttavallisia, ja tunkevat iholle. Jos ei muuten, niin varastaakseen, kerjätäkseen tai jotain muuta kivaa keppostelua.
Mutta tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ei siis muutu. Olet jo itsekäs ja paska ihminen.
Vierailija kirjoitti:
kyllä minä niin mieleni pahoitin..
Jurpo
Vierailija kirjoitti:
Olen nauttinut etätöistä niin että tämä on ollut paras vuosi ikinä työn kannalta. Toivon todella, että etätyö on tullut jäädäkseen ainaakin suurilta osin.
Olen ennenkin tehnyt paljon etätöitä mutta on ihanaa kun kaikki muutkin tekevät etätöitä. En oikeastaan tiedä miksi se on erilaista mutta niin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ei siis muutu. Olet jo itsekäs ja paska ihminen.
Olet melko yksiniitinen, tiesitkö?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla junttimaisempaa asennetta keskustelussa.
Minustakin korona on tuonut oikein paljon hyvää. Maailma ja kulutus on seis. Saisi jatkua vielä.
Ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Taitaa olla elämäni paras vuosi takana. Etätyöt, ei sukujuhlia, palkankorotus, osakesalkku noussut 50%. Vielä vuoden voi vedota koronaan, mutta sitten voi olla hankalampaa elkei saada uutta mutaatiota, johon ei rokote tepsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla junttimaisempaa asennetta keskustelussa.
Voiko olla junttimaisempaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin korona on tuonut oikein paljon hyvää. Maailma ja kulutus on seis. Saisi jatkua vielä.
Ei maailma ja kulutus ole seis.