Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun tässä koneella kotona tissit paljaina hiusväri päässä. Kohta suihkuun ja saan uudet hiukset.

Vierailija
12.02.2021 |

Mites muut?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman suklaanruskeat hiukset tulee. t.ap

Vierailija
22/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun naiset luulevat saavansa uudet hiukset värjäämällä hiuksensa. Sama kuin minä miehenä sanoisin, että nyt minulla on uusi auto, kun kävin maalauttamassa autoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa niin ihanalta, olettaen että kyseessä on nainen🙂 Jos mies niin kuulostaa pervolta ja epäilyttävältä🤔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan pimppakimppaa odottelen. Muutaman naapurin emännän kanssa tehdään yhdessä ruokaa ja vietetään yhteistä iltaa pitkästä aikaa. Tuli ex tempore -tilaisuus, kun ukot päätti lähteä yöksi laavulle testaamaan niiden talvimakuupusseja.

Vierailija
25/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tabletin kanssa vessassa. Pitäisi siivota, koota roskat poisvirntiä varten, laittaa pyykkiä, lähteä Prismaan ja pariin vaatekauppaan etsimään housuja ja rintaliivejä ja katsoa Salattuja elämiä, mutta en jaksa tehdä mitään, en edes katsoa Salattuja elämiä. Prismassa oli iso rasia varmaan joulusta jääneitä Vihreitä kuulia alle 3 euroa. Ostin rasian ja söin tässä pari niitä. Suklaata en voi enää syödä kun saan siitä hirveät mahavaivat. Yllättävän nopeasti olen päässyt hirveästä suklaariippuvuudesta.

Vierailija
26/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet siis

Vierailija
27/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nytten näpyttelen tätä viestiä puhelin toisessa ja kulli toisessa kädessä. Viestin lähettämisen jälkeen ajattelin fantasioida punatukkaisesta av-mammasta ratsastamassa minulla ja häpäistä itseni.

Vierailija
28/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaajalla juuri. Värjääkö joku aikuinen oikeasti itse hiuksensa? Miksi?

Ei varmaan värjää.

Ne värit on vaan koristeena kaupoissa.

Silloin kun värjäsin yhdellä värillä niin värjäsin tietysti itse.

Raidat laitoin aina kampaajalla paitsi vikat tein itse. Tuli ihan samanlaiset kuin kampaajan tekemät eli jatkossa teen nekin itse.

Jotkut osaa, jotkut ei.

Vierailija
29/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tabletin kanssa vessassa. Pitäisi siivota, koota roskat poisvirntiä varten, laittaa pyykkiä, lähteä Prismaan ja pariin vaatekauppaan etsimään housuja ja rintaliivejä ja katsoa Salattuja elämiä, mutta en jaksa tehdä mitään, en edes katsoa Salattuja elämiä. Prismassa oli iso rasia varmaan joulusta jääneitä Vihreitä kuulia alle 3 euroa. Ostin rasian ja söin tässä pari niitä. Suklaata en voi enää syödä kun saan siitä hirveät mahavaivat. Yllättävän nopeasti olen päässyt hirveästä suklaariippuvuudesta.

Hiuksia en voi värjätä kun väri pysyä hiuksissa ja on suuri pelko allergisesta reaktiosta. Muutenkin on hyvä vältellä tuollaisia turhia ja oikeasti vaarallisiakin tuotteita, kaikenmaailman ehotusaineita. Tietyissä asioissa luonnollisuus on hyvästä. Sitten kun hiukseni harmautuvat leikkaan vaan lyhyeksi. Hiukseni eivät ole vielä harmaat, mutta vähän turhan pitkät tämän ikäiselle, jonka ikä on lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä.

Vierailija
30/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka alapeukuttaa jonkun rintojen kokoa? 😂

Vierailija
31/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulon kierrepantaa ja öden pyykkiä. Tissit piilossa.

Pyykin ödettäminen on minulle ihan uutta. 

Vierailija
32/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. mainitsi otsikossa tissit. Ei noita voi tisseiksi kutsua.

Vierailija
33/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia en voi värjätä kun väri pysyä hiuksissa ja on suuri pelko allergisesta reaktiosta. Muutenkin on hyvä vältellä tuollaisia turhia ja oikeasti vaarallisiakin tuotteita, kaikenmaailman ehotusaineita. Tietyissä asioissa luonnollisuus on hyvästä. Sitten kun hiukseni harmautuvat leikkaan vaan lyhyeksi. Hiukseni eivät ole vielä harmaat, mutta vähän turhan pitkät tämän ikäiselle, jonka ikä on lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä.

Miten ikä ja hiusten pituus on sidoksissa toisiinsa?

Ja tuo miten eri käsitys ihmisillä on itsestä. Pidän itseäni vielä ihan nuorena ja olen 38-vuotias. Mulla pitkähköt hiukset. Hartioiden alapuolelle. Leikkautin hetki sitten reilu 10cm ja nyt kasvatan taas. Leikkasin huonot latvat pois.

En usko että koskaan leikkaan lyhyttä tukkaa vapaaehtoisesti. On ollut ja ihan hirveä laittaminen. Enkä leikkaa varsinkaan iän vuoksi.

Vierailija
34/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Mulla on täysin harmaat hiukset ja ovat pitkät, loivasti kiharat ja melkein vyötärölle asti pitkät.

Vierailija
35/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. mainitsi otsikossa tissit. Ei noita voi tisseiksi kutsua.

Gatekeeping breast size. Hmmm...

Vierailija
36/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa itekki uskaltas värjätä hiuksensa, mut tällä itseluottamuksel sitä ei tuu tapahtuu iha äkkii… :/ Ite tein muutaman ostoksen aamulla, ku on alennuksii ollu tän viikon, ja ny oon editoinnu videoo.

Vierailija
37/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai värjää. Selviää vitosella, kun kampaajalle menee ainakin viiskymppiä. En ole ap.

Maksoin 85 euroa eikä heilauta talouttani mihinkään suuntaan. 

Vierailija
38/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan värjää.

Ne värit on vaan koristeena kaupoissa.

Silloin kun värjäsin yhdellä värillä niin värjäsin tietysti itse.

Raidat laitoin aina kampaajalla paitsi vikat tein itse. Tuli ihan samanlaiset kuin kampaajan tekemät eli jatkossa teen nekin itse.

Jotkut osaa, jotkut ei.

No jaa, osaan moniakin asioita, mutta en tee niitä itse. Kuten siivoaminen, kaupassa käynti jne. Kukin arvottaa aikansa eri tavalla. 

Vierailija
39/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai värjää. Selviää vitosella, kun kampaajalle menee ainakin viiskymppiä. En ole ap.

Maksoin 85 euroa eikä heilauta talouttani mihinkään suuntaan. 

Täällä on myös työttömiä ja toimeentulotukiasiakkaita, joilla voi heilauttaa talous häränpyllyä.

40/43 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitosella? Mäkin värjään itse hiukseni mutta en ole ihan femmalla nähnyt myytävän mitään väriaineita.