Istun tässä koneella kotona tissit paljaina hiusväri päässä. Kohta suihkuun ja saan uudet hiukset.
Kommentit (43)
No hitsi, miksi sä noi vanhat hiukset värjäsit, jos kohta saat uudet?
Ai mun rinnat varmaan b85 tai enemmän. t.ap
Istun tässä koneella pyjama päällä ja hörpin kahvia samalla kauppalistaa suunnitellen.
Neulon kierrepantaa ja öden pyykkiä. Tissit piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy hiusten värjäämiseen? Vai luuletko, että ne kasvaa värjäyksen ansiosta.
Kävin kampaajalla juuri. Värjääkö joku aikuinen oikeasti itse hiuksensa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyh miten iso ympärys rintojen alta. Olet aika isosti ylipainoinen varmaan?
Kuka jaksaa istua koneella surffaamassa? Itse käytän kännykkää tai tablettia, sohvalla levyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai värjää. Selviää vitosella, kun kampaajalle menee ainakin viiskymppiä. En ole ap.
Minä tulin juuri kylvystä lämmittelemästä, joku flunssa kiertää perheessä (ei ollut kellään koronaa). Rintsikoita en jaksanut laittaa, mutta trikoomekon vetäisin päälle. Harmittaa etten jaksanut pestä tukkaa kun olisi se pesty tukka kuitenkin ollut kivampi.
Kauppaan pitäisi mennä. Tiskata ja pyykätä, ehkä. Eli laiskotellen .
Boring. Mä piereskelen ja vahtaan naapureita 👀
Mä just mietin mitä viikonloppuna tekis. Ei ole tissit paljaana. Sitähän sä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai värjää. Selviää vitosella, kun kampaajalle menee ainakin viiskymppiä. En ole ap.
Onneksi itse pääsin värjäämiskierteestä eroon. Huomasin että oma värini olikin upea, hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin ikinä, eikä tarvitse koko aikaa juosta kampaajalla. Eniten pelkäsin sitä että kun harmaita alkaa vihdoin tulla enemmän, on juurikasvu aivan järjettömän näköinen. Värjäsin mahdollisimman lähelle omaa väriä, kasvatin n 15cm omaa hiusta ja leikkasin lyhyeksi. Siitä olen kasvatellut omaa tervettä, ihanaa kylmän suklaanväristä kiharaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh miten iso ympärys rintojen alta. Olet aika isosti ylipainoinen varmaan?
Body shaming, are we?
Toivottavasti et käyttänyt niitä kestovärejä, hirveitä myrkkyjä ovat.
Leivoin pikkupullia. Odotan nyt, että paistuvat. Teen niistä laskiaispullia. Välillä sulatin pakastimen ja aina välillä käyn täällä.