Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkasilsasta kärsivä kaipaa apua ja neuvoja - hermot menee!!!

Vierailija
06.08.2006 |

Mulla on ollut oikeastaan koko kesän jonkinasteinen jalkasilsa tai ainakin oletan niin. Apteekin voide tehoaa, mutta muutaman viikon kuluttua koivet haisee taas ihan hirveelle. Olen jokaisen kuurin alussa pessyt käyttämäni kengät.

Nyt kun syksy tulee ja otan jälleen käyttööni nahkaisia kävelykenkiä, joita ei voi pestä, niin muhiiko se silsa sitten niissä hiivatin kengissäkin?

Onkohan tähän vaivaan saatavilla lekurilta jotain tehokkaampia aineita vai onko tämä jonkinlainen lopunelämän vaiva?

Kiitos, jos jollain olisi jotain tietoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haju on kyseessä, veikkaan että kyseessä on jalkapohjan hautunut bakteeritulehdus.

Siihen auttaa antiseptinen pesu ja alumiinipitoinen deodorantti jalkapohjiin parin viikon ajan.

Vierailija
2/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten epäilet silsaa? Oireet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vaivaa on esiintynyt mulla usein kesäisin ja aikaisempina kesinä on mennyt ohi niillä silsavoiteilla. En koskaan ole epäillyt diagnosiani, kun joku mulle vaan totes, että haisee ihan silsalle. Mutta olen siis ilmeisesti väärässä?

Ei siis ole mitään kutinaa eikä mitään sellaista, vaan se kaamea haju.

ap

Vierailija
4/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitaja tietää kaikki sairaudet ja lääkitykset. Mene ihmeessä.

Vierailija
5/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tuollaisilta jalkahoitajilta jotain aineita tällaiseen?

ap

Vierailija
6/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiisi ja mieheesi.. kiva.

Vierailija
7/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten esim ihottumaa tai haavaumia tms. Minäkin suosittelen, että varaat ajan joko jalkahoitajalle tai mieluummin jalkaterapeutille. Ja jalkahoittaja ei saa olla kosmetologi, vaan ihan terveydenhuoltoalan jalkahoitaja. he näkevät vaikka mitä, usko pois, ja osaavat neuvoa. Jalkaterapeutit ovat korkeammin koulutettuja (vastaa sairaanhoitajaa)

Vierailija
8/8 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kovasti!