Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estellestä tulee kaunotar! Hauska seurata hänen kasvuaan

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se on kyllä niinkin, että kauniista lapsesta ei kasvakaan mikään ihmeellisen näköinen aikuisena. Itselleni ja siskolleni kävi niin. Olimme tosi sieviä lapsina. Murrosikäisenä tapahtui jokin kummallinen venähdys molempien kasvoihin. Olin jopa ruma teininä. Kaikki pojat kiersivät kaukaa. Nyt aikuisena korkeintaan ok näköinen, josta suurin vaikutus tulee sopusuhtaisesta kropasta.

Sitten taas on niitä, jotka ovat hurjan kauniita aikuisina, mutta heidän lapsuuskuvistaan katsoo joko melkoinen rumilus tai suht mitäänsanomattoman näköinen lapsukainen. 

Eipä sitä oikein pysty sanomaan.

Itse olin pikkulapsena söpö, ala-asteikäisenä hirvitys, teininä taas söpö ja aikuisena olen ihan hyvännäköinen.

Tuo on aika satunnaista, joskus söpöstä lapsesta kasvaa nätti aikuinen ja joskus ei.

Siksi juuri yritinkin viestilläni kertoa, ettei se mitenkään vuorenvarmaa ole, että hänestä kasvaa maailmanluokan kaunotar, niin kuin täällä monet vastasivat. Lapsuuden kauneus voi korreloida tai olla korreloimatta aikuisiän kauneuden kanssa. Olihan hänen äidilläänkin lapsena suht normi leuka, eikä niistä kuvista näe osviittaa aikuisiän leukaan ainakaan omaan silmääni. 

Vierailija
22/22 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät reippailuasut ja Victorialla on todella hyvä kroppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi