Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatteko käyttää maskia myös kesällä? Entä koronan jälkeen?

Vierailija
12.02.2021 |

Kysymys koskee erityisesti teitä, jotka tykkäätte maskista. Meinaatteko käyttää maskia myös sitten, kun tulevat kuumat ilmat? Entä uskotteko, että maskinkäyttö jää päälle ja haluatte käyttää jatkossakin?

En ole mikään qanon-tyyppi ja minullakin on maskeja. Mutta inhoan niitä, vaikka käytänkin. Ja itse uskon kyllä jättäväni ne keväämmällä pois, oli suositus mitä vaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sisätiloissa asioidessa kesälläkin. Ja joo minäkin inhoan niitä.

Koronan jälkeisestä ajasta on mahdoton sanoa vielä mitään.

Vierailija
2/3 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Itse asiassa lopetin paljolti maskin käytön jo vuoden vaihteessa, käytän vain jos joudun menemään julkiseen kulkuvälineeseen, mitä en rutiinisti joudu. Kaupoissa vaan käyn hiljaiseen aikaan, ilman maskia.. Esim. eilen Alepassa juuri ennen klo 23 kiinnimenoa ei ollut yhtään toista asiakasta. Ja olen 100% etätöissä enkä käy kuin kävelylenkeillä ja kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näyttämään siltä, että korona jää pysyväksi ongelmaksi pallolle, samalla tavalla kuin influenssakin.

Olen nyt käyttänyt ffp2-3 suojaustason maskeja viime vuoden alusta kesään saakka asioidessani sisätiloissa, jolloin pidin muutaman kuukauden tauon ja aloitin uudelleen syksyllä kun rajat pidettiin avoimena ja houkuteltiin uusi aalto muuntoviruksineen maahan.

Hyvinä puolina se, etten ole sairastunut yhteenkään flunssaan tai muuhun räkätautiin koko vuoden aikana ja jos tilanne tulee olemaan se, että korona jää pysyväksi sairaudeksi, taidan jatkaa maskien käyttöä tulevaisuudessakin.

Ehkä kesällä voi olla hieman vapaammin ilman suojia, mutta sen aika näyttää.

Rokotuksista tuskin on suurempaa hyötyä viruksen muunnuttua aina uudenlaiseksi vastuskykyisemmäksi kannaksi, joten sen varaan en pahemmin laske tulevaisuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi