Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, milloin annoitte ensi kerran miehen kosketella pilluanne?

Vierailija
12.02.2021 |

?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ymmärtämättömyyttäni annoin yhden vuotta vanhemman koskea, ei tuntunit miltään.

Olin 14 kun eka poikkis koski kaikkialle vaatteiden alla mutta ei tyydyttänyt kuin itsensä johonkin ällöön rättiin. Minä vain pasiivisena olin vaatteet päällä. Silloin näin ensimmäistä kertaa jäykän peniksen. En ollut tässä suhteessa mitenkään seksuaalisellla tavalla ja pikkukovis poikkis runkkailuineen ällötti. Illalla koskettelin itseäni ja sain orkuntapaisia kun puristi jalat yhteen ja ajattelin sitä oikeasti ihailemaa kilttiä poikaa koskettamassa minua samalla tavoin kuin tämä ällö kovis. Lukiossa sitten iskin tämän kilttipojan ja hönen kanssaan seksi oli alun vahingonlaukauksien jölkeen ihan tyydyttävää. Hön sai nopeasti mutta hoiteli aina myös minut.

Vierailija
2/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antanut kenenkään koskea ennenkuin oikeastinrakastun ja kolekymmpisenä vasta ajattelin rakastunerni ja mies joka vei sen ekan kerran ei ollut ihan tosissaan, seuraavans aamuna oli saanut haluamansa ja häipyi eämästäni. Sen jölkeen kyllä mieli muuttui kun olin päässyt neitsyyden taakasta enkä enää kiellellyt päinvastoin annoin kun pyydettiin. En niin pitänyt seksistä vaan halusin tuntea vaan jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit? Etkö saanut? Kamala keromus.

Vierailija
4/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit? Etkö saanut? Kamala keromus.

Älä kiltti nyt takerru tähän seksisemantiikkaan.

Vaikka arkaaisessa kielenkäytössä mies ottaa tai panee ja nainen antaa ,on terminologia jo aika sekoittunutta.

Myös miehet puhuu joskus "antamisesta " ja naiset "saamisesta" ja jopa "panemisesta", siis molemmathan siinä vähän niinkuin antaa, saa ja panee. Jopa nussiminen on joskus hauska sana.

Rakastelu on vähän turhan juhlava etenkin jos uhlava ja seksin "harrastaminen" vasta kornia onkin: "harrastan posti- merkkeilyä, pienoismalleja ja seksiä. Silloin kun aikoinaan etsin kama sutran suomennosta Akateemisesta, se ei löytynyt terveydestä, lääketieteestä biologiasta eikä elämän taidosta vaan häveliäästi "harrasteista". Hassua.

Vierailija
5/5 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just täyttänyt kuusitoista vuotta. Mökillä vietimme synttäreitä,, kaukana kavereista.

Ja vielä jätettiin yksin mökille. Tosin jäin omasta halustani.

Illalla oli nätti ilta ja lähdin kävelemään rantaa pitkin.

Tiesin että siinä oli kesämökki, mutta ei siellä ollut liikettä joten uskalsin lähteä oikaisemaan siitä metsä auto tielle mitä olin kulkenut iätjaajat.

Kuljin ajatuksissani ja bham silmieni edessä laiturilla istui alaston mies kalja purkki kädessä. Jähmetyin paikalleni ja tuijotin miehen elintä suu auki hämmästyksestä. En lähtenyt huutaen karkuun.

Tuijotin vaan kun muna alkoi kovettumaan isoksi nykien.

Mies sanoi anteeksi ja alkoi ottaa takapuolen alla ollutta pyyhettä nousten seisomaan.

Se oli upeea tai mistä Tiesin,, eka kulli minkä näin. Sanoin saanko kokeilla.

Saat mies sanoi.

Otin kiinni siittimestä ja mies opasti mitä tekisin. Runkkasin ohjeen mukaan siitintä.

Saanko minäkin mies kysyi.

Mitä kysyin.

Saanko riisua sun pikkuhousut

Saat sanoin hetken epäilyn jälkeen.

Mies pyysi että tulisin hänen päälle että hän saisi nuolla minua sieltä.

Noin annoin eka kertaan jonkun nähdä mun pillua.