Mitä vanhanaikaista tai pois muodista olevaa laitetta käytät edelleen?
Minulla ainakin mp3 soitin joka on ehkä vuodelta 2009, sony walkman ja hyvin toimii. Tykkään kun pieni vekotin ja käytän myös nappikuulokkeita tai niitä jotka menevät korvakäytävään. Laitteella oleva musiikki on myös vanhaa eli 80-luvun sukkahousuhevä mm. Cinderella ja Poison, Modern Talking, 80-90 luvun hittibiisejä.
Kommentit (23)
DVD-soitinta, vähintään kerran viikossa joku elokuva kokoelmista tulee katsottua.
Vohvelirauta, tosin harvakseltaan. Vai jokos ne tuli takaisin muotiin?
Videot. Ei päivittäin, eikä edes viikoittain, mutta kyllä kerta kuukauteen. On vielä paljon videokasetteja, joita ei saa dvd:nä. Tosin videotkin on kyllä tallentavalla dvd:llä, kun vaan ehtisi / viitsisi / jaksaisi polttaa, niin pääsisi noista videokaseteista eroon. Poistun häpeämään takavasemmalle.
MP3-soitin ja kahvipannu nyt tulee hakematta mieleen.
Ipodia ja äidin 70-luvun Carmen-lämpörullia
Gameboy advance sp vuodelta 2005.
CD-soitin. Omistan erittäin hyvätasoisen ns. High-End CD-soittimen ja tuhatkunta CD-levyä. Tulee edelleen soiteltua CD-levyjä ainakin viikottain vaikka vinyylilevyt ovatkin enemmän se minun juttuni.
Ja osa levyistäni on aika marginaalikamaa joten kaikkia niitä ei edes löydy suoratoistopalveluista.
Vinyylilevysoitin. Perinteinen radio.
Vierailija kirjoitti:
PS3
Laitan paremmaks, PlayStation 2! :P
Vierailija kirjoitti:
CD-soitin. Omistan erittäin hyvätasoisen ns. High-End CD-soittimen ja tuhatkunta CD-levyä. Tulee edelleen soiteltua CD-levyjä ainakin viikottain vaikka vinyylilevyt ovatkin enemmän se minun juttuni.
Ja osa levyistäni on aika marginaalikamaa joten kaikkia niitä ei edes löydy suoratoistopalveluista.
Onko cd-soittimienkin äänenlaadussa oikeasti kuultavaa eroa? En tarkoita sitä että koneisto on meluisa ja kuuluu musiikin sekaan.
Kasettimankka. Töissä taustalla aina joku kasetti pyörimässä.
dvd ja sony walkman (cd) lasten elokuville ja äänikirjoille lasten olohuoneessa. Wii on myös satunnaisesti lasten käytössä.
Vedettävä pimpom-seinäkello.
M 45
Mulla on kanssa MP3-soitin ja langalliset nappikuulokkeet, paljon kätevämpää kuin puhelimen ja bluetoothin kanssa säätäminen.
Suosikkilevyni ostan edelleen CD-muodossa, joita myös kuuntelen säännöllisesti. Maksan mieluummin fyysisestä levystä kerralla kuin suoratoistopalvelun kuukausimaksua, kun en ole varsinaisesti mikään himokuuntelija ja munkaan suosikkeja ei läheskään aina palveluista löydy. Kellarissa on vanha vinyylilevykokoelmani josta en luovu, soittimelle vaan ei ole kämpässä tilaa.
Kotona ollessa käytän mieluummin läppäriä nettisurffailuun ja muuhun, puhelimessa on joku halvin liittymä jossa laskutus on käytön mukaan.
Kuvaan mieluummin vanhalla digipokkarilla kuin puhelimella.
Leipäkone.