Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko futon Patja hyvä vai kamala ja kivikova?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan kuin paljaalla lattialla nukkuisi, kammottava siis.
Aito samurai nukkuu paljaalla lattialla, korkeintaan ohut huopa allaan.
Kaikki futonit ei ole samanlaisia. Jos otat kimmoisan futonin, esim. tällaisen https://futonia.fi/tuotteet/patjat/luonnonkumi/, selkä kiittää ja on juuri sopivan pehmeä ja kova! Ja on myös helppohoitoinen, koska tätä futonia ei tarvitse rullailla.
Alue: Aihe vapaa
Ei kiinnosta.