IL: Vessaremontti pikkurahalla
https://www.iltalehti.fi/tee-se-itse/a/597eb6ef-dc5a-4c0a-959e-74a5fae5…
Olenko ainut, joka ei pidä lopputuloksesta? Kovasti kehuja ovat omistajat kyläilijöiltä uudesta vessastaan saaneet. Itelle tulee mieleen joku ulkohuussi... Artikkelin alimpana on kokonaiskuva uudesta vessasta.
Kommentit (9)
Kiva pommi, kun on vanha laattalattia korkin alla. Onkohan tuossa huomioitu mitään kosteussääntöjä? Nämä tee-se-itse tekeleet on usein yllätyksiä täynnä.
Onhan se aiempaa paremman näköinen, mutta ei minun makuuni silti.
Onks toi kaappi vähän liian lähellä pönttöä?
Vaikkei vanha mikään hehkeä ollut niin tuo uusi näyttää keskellä remonttia olevalta.
Mitä ihmeen materiaaleja nuo ovat? Järkyttävän epähygieenisiä.
Kalustemateriaali oikein huutaa lastulevyä. Ja miksi laittaa jotain kullanväristä hanaa kun tila on suhteellisen prole joka tapauksessa. Tulee vain vaikutelma siitä, että se yrittää jotain paljon enemmän mihinkä rahkeet riittävät?
Vanha näytti siistiltä ja laadukkaaltakin. Muka vanhahtava, kuinka usein wc pitäisi remontoida? Joka vuosi, että on varmasti viimeisimpien "trendien" mukainen?
Ainahan näihin laitetaan kummallisia muutoksia. Varmaan jotta saavat klikkauksia ja keskustelua. En tiedä onko yhtäkään onnistunutta muutosjuttua ollut jossain Ilta-Sanomissa...