Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset! Vieläkö ostatte Mangosta tai Zarasta?

Vierailija
11.02.2021 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri koskaan ostanutkaan. Ne mallit ei vaan sovi mulle, vaikka olenkin aika pienikokoinen, koska olen tiimalasi. Rinnat, hartiat ja lantio ei vaan meinaa mahtua tai sitten pitää ostaa aivan liian iso koko, joka istuu päällä kuin teltta... Viime vuosina en ole käynyt edes sovittelemassa.

2/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut käytyä.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sieltä nuorempana, mutta oivalsin jossain vaiheessa, että käyn siellä vain katsomassa, enkä koskaan osta mitään. Nyt en ole käynyt pitkään aikaan.

Vierailija
4/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynytkään.

Vaatteita ostan melko harvoin ja lähes aina vain tarpeeseen.

Voi kumpa mahdollisimman moni saisi tietää ja ymmärtäisi että muoti (tekstiiliteollisuus) on suurin saastuttaja heti öljyn ja kivihiilen jälkeen 😢

Vierailija
5/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus zarasta mangosta en koskaan.

Vierailija
6/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Zarasta ostamise,n kun siellä oli aina niin loputtoman pitkä jono kassalle, tämä siis Hki, Stockaa vastapäätä. Hetken jonotettuani päätin useamman kerran, että vaate(et) ei olekaan niin kiva, että jaksan hikisenä odottaa, kun edellä olevat palauttavat ja vaihtavat vaatteita. 

Joskus sporaa odotellessa harhailen sisään Zaraan, mutta hinta-laatusuhde ei houkuttele. 

Vierailija
7/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne yli kolmekymppisiä edes päästetä sisään? Ovella on muotipoliisi. Ehkä jos olet teinin lompakkona mukana niin sillä varjolla sitten.

Vierailija
8/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on minusta aina ollut jotenkin suttuinen, enkä minäkään ole löytänyt sieltä sopivia housuja. Olen hoikka mutta liian lyhyt. Mangosta ostin paidan pari vuotta sitten, olin reissussa ja helle yllätti, niin nappasin sieltä pari t-paitaa.

Vierailija
9/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zara on minusta aina ollut jotenkin suttuinen, enkä minäkään ole löytänyt sieltä sopivia housuja. Olen hoikka mutta liian lyhyt. Mangosta ostin paidan pari vuotta sitten, olin reissussa ja helle yllätti, niin nappasin sieltä pari t-paitaa.

Helsingin Zara on ok siisti, mutta Jumbon Zara on kuin sotkuinen kirpputori. En voi tajuta, että pitävät sitä sellaisena. Myymälätila on kuitenkin aivan normaali.

Vierailija
10/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hoikka mutta harteikas, Zaran vaatteet on hartioista liian kapeita.

Mangon alennusrekistä ostin vuosi sitten kietaisumekon kympillä, tosi kiva ja käytin sitä paljon viime kesänä.

Vierailija
11/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarasta ostan, Mango ei oikein istu.

Vierailija
12/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zarasta ostan, Mango ei oikein istu.

Ai niin. Ikää on 52. Väärässä ketjussa olin.

Vierailija
13/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viiskymppinen ja ostan välillä Mango/Zara vaatteita. Helsingin Stockalta ostin pari vuotta sitten kahdet Mangon pellavahousut alesta. Törkeen halvat ja menee ainakin vielä yhden kesän. Ei mitää syytä maksaa yli satkua housuista kun omaan käyttöön riittää noi yhteensä max 40e maksaneet pökät. Laatu ei tietenkään ole sama kuin vaikka Rill's tms. 

Vierailija
14/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo viiskymppinen ja ostan välillä Mango/Zara vaatteita. Helsingin Stockalta ostin pari vuotta sitten kahdet Mangon pellavahousut alesta. Törkeen halvat ja menee ainakin vielä yhden kesän. Ei mitää syytä maksaa yli satkua housuista kun omaan käyttöön riittää noi yhteensä max 40e maksaneet pökät. Laatu ei tietenkään ole sama kuin vaikka Rill's tms. 

Jatkan vielä, että käyttövaatteeksi kelpuutan nää halpisketjut. Jos pitäisi työssä olla edustava niin suosisin eri merkkejä. Halpa ja heikkolaatuinen materiaali ei pysy ryhdikkäänä työpäivää.

Vierailija
15/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanutkaan. Ostan vaatteeni pääsääntöisesti Emp:ltä.

Vierailija
16/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut tätä ennenkään, parikymppisenä ostin toki henkkamaukkaa kun ei ollut muuhun rahaa. Nyt ostan lähinnä Hugo Bossia ja Ralph Laurenia. 

Vierailija
17/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Iän myötä olen alkanut arvostaa hyviä materiaaleja ja kestävyyttä vaatteissa. Ostan kyllä Zaran kanssa samaan konserniin kuuluvia Massimo Duttin vaatteita. 

Vierailija
18/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarasta ei juurikaan löydy mulle mitään mutta Mangosta ostan usein. Olen viisikymppinen.

Tarkoittaako aloittaja, että neljänkympin jälkeen ei sa aostaa noista liikkeistä enää?

Monk on muuten mun suosikkikauppani myös. Siellä on kivoja vaatteita.

Vierailija
19/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä vasta siirryin mangoon. Ei minulla ole aiemmin ollut varaa ostaa sieltä yhtään mitään. Jotain h&m rääsyjä on pidetty ja muuta kuraa.

Vierailija
20/25 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alennusmyynneistä kun alennusprosentti on 70 tai enemmän. Juuri ostin muutaman pitkän neulemekon.