Kertokaa onnistumisia siitä miten laihdutus auttanut löytämään parisuhteen
Tarvitsen motivaation ylläpitämiseen apuja. Yritän visioida itseni laihempana ja että voin ylpeydellä laittaa tinderiin kokovartalokuvan ilman että tarvitsee hävetä.
Kommentit (9)
Laihdutin runsaasti eikä mitään eroa. Yksin olin lihavana ja yksin hoikkanakin. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin runsaasti eikä mitään eroa. Yksin olin lihavana ja yksin hoikkanakin. Sori.
No, ainakin yritit. Itse olen hoikempana pari kertaa seurustellut, joten kova toivo että laihtuminen auttaisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin yritit. Itse olen hoikempana pari kertaa seurustellut, joten kova toivo että laihtuminen auttaisi...
En tehnyt todellakaan sitä miesten takia. Mutta tsempit sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt todellakaan sitä miesten takia. Mutta tsempit sinulle!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Läskit ei halua miestä.
Öö?
Vierailija kirjoitti:
Niin, moni koko elämänsä hoikkana ollut on ollut myös yksin. Ei se läheskään aina siitä lihavuudesta edes ole kiinni.
Ja joo, minulla on rumat kasvot joten niitä kompensoidakseni pitää päästä tosi hoikaksi.