Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen nainen näytti EU-miehille Närhen munat!

Vierailija
11.02.2021 |

”Jouduin lyömään nyrkkiä pöytään”

Euroopan parlamentin jäsenenä vuodesta 2014 alkaen toiminut Henna Virkkunen (kok), 48, kertoo tietävänsä, että parlamentissa tapahtuu seksuaalista häirintää.

Virkkusen mukaan osa EU-parlamentin jäsenistä on tasa-arvon suhteen ”varsin takapajuista väkeä”. Virkkunen kertoo, että hän joutui uutena meppinä taistelemaan puheoikeudestaan.

– Otin itse asiassa aika kovaakin kabinetissa yhteen joidenkin miespuolisten kollegojeni kanssa, jotka eivät ehkä ole tottuneet pitämään naisia tasavertaisina päätöksentekijöinä. Jouduin karjumaan ja lyömään nyrkkiä pöytään. Nyt välimme ovat asialliset, Virkkunen sanoo.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ef35b0e0-0181-461b-9b43-b42ee9261…

Suomalaiset naiset kouluttavat miehiä.

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jammu näytti lapsille omat munansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen Närhen?

Vierailija
4/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättömille tiedoksi, että sanonta tarkoittaa "näyttää kuka on kuka" ja toisille, että naisilla on munasarjat...

Vierailija
5/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viitsikö.

Olen ihan keski-ikäinen nainen ja jouduin tekemään töitä korkeastikoulutetun miehen kanssa. Hän on jo eläkeiässä.

Voin sanoa, että tällaiset iäkkäät miehet on hankalia työtovereita.

Kaikki asiat piti tehdä niin kuin hän on tehnyt aina. Ihan turhaa työtä tehtiin ja asian hoitaminen venyi varmasti ainakin yhdellä kuukaudella.

Lopuksi tämä tyyppi alkoi inhottavaksi kun aloin kysellä puuttuvien liitteiden perään. Kuulemma hän hoitaa ... säälitti asiakkaan puolesta, jolle kertyi lisälaskua kun asiat hoidettiin kuten ennen muinoin.

Vierailija
6/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viitsikö.

Olen ihan keski-ikäinen nainen ja jouduin tekemään töitä korkeastikoulutetun miehen kanssa. Hän on jo eläkeiässä.

Kaikki asiat piti tehdä niin kuin hän on tehnyt aina. Ihan turhaa työtä tehtiin ja asian hoitaminen venyi varmasti ainakin yhdellä kuukaudella.

Lopuksi tämä tyyppi alkoi inhottavaksi kun aloin kysellä puuttuvien liitteiden perään. Kuulemma hän hoitaa ... säälitti asiakkaan puolesta, jolle kertyi lisälaskua kun asiat hoidettiin kuten ennen muinoin.

Ja lisäyksenä vielä, että en missään nimessä olisi halunnut jäädä kahden tämän tyypin kanssa. Olen aivan varma, että hän kähmii naisia (ainakin nuorempia).

Miettikää miehet, että teillä itsellä on tyttäriä ja haluatteko, että töissä joku kuolaa ja kähmii tytärtänne? Tai ehdottelee törkeyksiä?

Vierailija
7/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää viitsikö.

Olisit lyönyt nyrkkiä pöytään, kuten naismeppi!

Vierailija
8/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vaan ymmärrä. Kyllä on miehillä kestäminen.