Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko tulkita uneni?

Vierailija
11.02.2021 |

Olin muuttamassa uuteen asuntoon. Oli yö ja talon edustalla oli koiran kakkaa, jonka naapuri siivosi puolestani, koska itseäni se ällötti. Kun menin kerrostalon sisään, niin vastaan tuli naapureita, mutta kiinnitin huomiota vanhaan ja ränsistyneeseen ulkoasuun talon sisällä. Talossa ei ollut hissiä ja minulla oli asunto ihan kaikkein ylimmässä kerroksessa. Mitä tämä voisi kertoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo yleensä kuvastaa unennäkijän elämäntilannetta (tunteita, ajatuksia, miten kokee selviävänsä, millaisena näkee elämänsä).

Yökin voi olla erilainen. Lempeä ,uhkaava, tuntuu kuin olisi /haluaa olla piilossa, suojeleva yms eli mieti, miten koit yön. Se ratkaisee sen, miten koet sijoittuvasi nykyisessä elämäntilanteessasi ja koetko ympäriltäsi hyvää /pahaa/mitä?

Koirankakka voi olla ihan vaan jokin edellisten päivien yökötys niiden ohi kulkiessasi tmv. Ei vaikuta merkittävältä, mutta se että sain apua yökötyksen tunteeseen kertoo ettet koe jääväsi yksin pulaan.

Koska asunto oli ylimmässä kerroksessa se on samaa kuin kokonaisuuden katsomista, mutta et ole vielä ihan selvillä vesillä sen suhteen.

Onko sinulla jotakin, mitä haluaisit tehdä ja et oikein osaa päättää siitä? Tai kaipaat muutosta itsessäsi tai muissa? Minulle tuli unestasi se mieleen.

Tosin korona-aikakin nostattaa unia, joissa on hieman eksyksissä itsensä kanssa. Kun on vaan jaksettava asiaa, jota ei voi itse hallita.

Vierailija
2/2 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt koiran kaukaa ja ränsistyneitä huonokuntoisia asioita. Olet myös kävellyt portaita ja ajatellut hissiä. Tadaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän